La Multi Ani Mama!

Toata ziua m-am gandit la postarea asta…de fapt, ma gandesc de saptamani intregi! Ce sa scriu mai frumos, mai cald? Ce poti scrie despre mama ta, ce cuvinte ii poti spune care sa ilustreze cel mai bine sentimente, trairi, care s-o faca fericita de ziua ei…

Am scris si am rescris aceasta postare de cateva ori…pana la urma, am sters tot… e aproape mizeul noptii si ma grabesc sa postez asa ca m-am decis sa scriu exact ce simt….si iata ce a iesit!

Fiind acum mama, ma uit la Catinca si imi dau seama ce simte o mama pentru fiica ei. Traiesc prin ea, respir prin ea, tremur pentru ea, invat in fiecare zi sa iubesc si sa cunosc lucruri noi prin si pentru ea…visez pentru ea, sper pentru ea….lucruri pe care  le-a facut si inca le mai face mama pentru mine. Sunt pisaloaga cu fi-mea, uneori se enerveaza pe mine, alteori ma ignora, alteori imi rade in fata…are 2 ani si 7 luni…la 30 va face ceea ce fac eu (sau mai rau :D), dar nu ma va iubi mai putin oricat de „aiurea” i s-ar parea ce cred eu sau ce vad eu…iar eu voi simti la fel ca mama…Sunt ferm convinsa de aceste lucruri asa cum sunt convinsa ca mama, fie ca intelege sau nu intelege ce e in capul meu uneori, fie ca ma mai „infig” in ea uneori, fie ca nu cadem „la pace” in idei si conceptii….este MAMA, este persoana aia care traieste si gandeste toata lista aia pe care am enumerat-o mai sus! Este MAMA si asta ajunge!

Asa ca…draga mama, de ziua ta…iti fac aceasta urare: sanatate multa pentru ca ai nevoie, bani (stiu ca nu aduc fericirea dar fara ei nu poti trai) si sa fii, ca si pana acum, MAMA!

In plus…”cineva” m-a rugat sa-ti mai transmit o urare: ” La Multi Ani, bunica Ada, pentru mine sa fii mereu BUNICA de pana acum!”

La Multi Ani si te iubim!

Semnat….cele doua capre, una mica si una mare! 😀

23 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    foarte frumos! Sa va traiasca bunica Ada si sa i se indeplineasca toate urarile voastre.Pupici si tuturor un Paste fericit !!

  2. 3

    ada said,

    Multumesc mult scumpele mele. Promisiunea de a ramane mereu bunica Ada este deja facuta de mult, iar pentru tine mamica de pui frumos nu cred ca mai este cazul sa-ti spun ca de iubesc mult orice ar fi.Va iubesc si vreau 10000000……. de pupici maine pe viu.

  3. 5

    alina downunder said,

    LA MULTI ANI, sa va traiasca!

  4. 7

    lalasdesign said,

    La multi ani fericiti!

  5. 9

    oana said,

    La multi ani si din partea nostra!Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea multi ani de acum incolo!!

  6. 11

    Paula said,

    La multi ani cu sanatate si bucurii!

  7. 13

    CautaBona.ro said,

    La multi ani mamei si bunicii Ada si din partea noastra! Foarte frumos spus, orice ar fi, mama tot mama ramane! Si daca tot aveti un motiv de bucurie si doriti sa petreceti un moment frumos toate trei, va invitam sa va alaturati campaniei desfasurate pe blogul CautaBona.ro, unde puteti castiga 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor, un eveniment foarte interesant, cu dinozauri in marime naturala si locuri de joaca pentru copii. Asadar va asteptam cu drag pe blogul nostru, pentru mai multe detalii: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243

  8. 15

    carminaca said,

    La Multi Ani, sa fie sanatoase si sa va bucurati unele de celelalte un veac de acum incolo 🙂

  9. 17

    salmi said,

    Multi multi ani mamei si bunicii deopotriva. Ce fericire sa fiti imprauna in aceasta zi!

  10. 19

    flory said,

    La multi ami mamei tale!!!!

  11. 21

    ghiocel07 said,

    Desi cu intarziere sper sa primesti si sa daruiesti urarile mele de La Multi Ani, cu sanatate multa, bucurii si fericire. Doamna aveti niste copii minunati, sa va traiasca. Mi-a facut placere sa-i „cunosc”.

  12. 22

    ada said,

    Multumesc mult doamnei Ghiocela pentru urari iar in privinta copiilor asa este sunt minunati, sa traiasca si sa fie fericiti.Aceleasi urari de bine pt dvs. si Paste fericit!

  13. 23

    ada said,

    MULTUMESC PENTRU URARI TUTUROR,SA FITI SANATOASE SI SA VA BUCURATI DE COPILASI.PASTE FERICIT!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

