De ce ti-ai taiat parul?!

Simtul de observatie al fiicei mele este de invidiat! Ieri am fost sa ma vopsesc si mi s-a pus mie pata si am taiat cam o palma si jumatate din parul meu lung…coafura nu s-a schimbat, dar lungimea este considerabil modificata! Acum il am pana la umeri. Catinca stia ca ma duc la coafor, dar nu i-am zis nimic de tuns. Cum m-a vazut aseara mi-a zis ca sunt frumoasa si ca am parul desfacut „ca Barbie” …:D si m-a intrebat imediat mirata: „De ce ti-ai taiat parul?”

Cred ca lui tati i-ar fi luat cateva zile sa constate (daca nu-i spuneam eu dinainte!), iar de altii nu mai vorbesc…pentru ca sunt obisnuiti cu mine cu parul prins! Pentru ca eu sunt cu parul desfacut..azi am primit solicitarea sa o las si pe ea fara codite…:D

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Isabela said,

    Cand vedem o poza cu noua tunsoare?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

