Pictam oua pentru Iepuras!

Azi, Catinca a vopsit si pictat oua pentru prima data! Desi culorile mele au fost un mare rateu (eu chiar nu mai stiu ce vopsea sa cumpar ca sa iasa culoarea cum trebuie!), picturile ei, facute cu niste acuarele speciale de vopsit oua au fost o mare reusita si au „reparat” ce stricase vopseaua mea! Rezultatul, de care sunt foarte mandra, vi-l daruiesc virtual cu drag si va urez din nou Paste Fericit tuturor!

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    abramburika said,

    Ce faine sunt!! Iata ca mi-ai dat o idee sa o las si pe S. sa mazgaleasca ouale.

  2. 3

    salmi said,

    Sarbatori fericite!

  3. 5

    Lala said,

    Foarte frumoase sa le ciocniti cu spor!

  4. 7

    adelamaria said,

    In copilarie, in Moldova, cunosteam o singura persoana care vopsea ouale in stilul asta! Si n-am aflat niciodata cum facea!…Sunt foarte frumoase, deosebite! Multumesc pentru ca m-ai facut sa-mi amintesc de o persoana tare draga!

  5. 9

    ghiocel07 said,

    Imi pare rau ca numai acum am vazut aceste capodopere facute de Catinca. Felicitari arata nemaipomenit de bine. Bine ca acolo sunt vopsele de genul acesta, la noi au aparut foarte multe vopsele de oua dar din pacate foarte proaste. Unde-i Galusul de alta data….?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

