Ne-am intors!

Stiu, nu e frumos ce am facut…am disparut ca magarul in ceata! va rog sa ma credeti pe cuvant ca, desi am stat o luna acasa, in Romania, n-am apucat sa fac nici macar jumatate din lucrurile pe care mi le propusesem…a fost o vacanta cu tot felul de evenimente si tot felul de peripetii….cu bune si cu rele.

Programul nostru a fost unul infernal, complet dat peste cap de boala Catincai de la inceputul vacantei, complet modificat de „norul buclucas” care ne-a mai tinut, spre bucuria noastra, cateva zile acasa, super aglomerat de vizite, botezuri, aniversari etc. una peste alta ma declar foarte fericita de aceasta vacanta si va spun un secret….mi-a ridicat moralul si mi-a incarcat bateriile anti-singuratate (de care sufeream pe aici prin Belgia!) pentru o buna bucata de timp. Din fericire am reusit sa fiu alaturi de mama si de bunica mea de ziua lor, am reusit sa fiu cu toata familia mea de Paste, mi-am vazut prietenii de suflet, am botezat o minunatie de fetita, am reusit sa particip la botezul celor doi gemeni ai prietenei mele si m-am bucurat de copacii incarcati cu cele mai frumoase flori de pe pamant, magnoliile! Mi-a fost dor, tare dor de casa, dar, in mod ciudat si neasteptat mi-a fost dor si de Bruxelles.

Am inteles cat de ciudat suntem „construiti” noi, oamenii, cum spunem noi ca nu ne putem obisnui in alta parte, departe de casa…si cat de mult ne lipseste „binele” din alta parte atunci cand nu-l mai avem, dar despre asta…intr-o alta postare!

Fiecare dintre aceste episoade din vacata noastra vor fi povestite si ilustrate in postari separate….pana atunci insa vroiam doar sa stiti ca ne-am intors si ne apucam de povestit si de vizitat bloguri dragi noua.

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    Timi said,

    Bine ati revenit si sa va fie de bine vacanta!

  2. 3

    carminaca said,

    in sfarsit fetelor!!! la mine e normal sa nu scriu, dar tu… bine ca sunteti bine cu totii. cred ca te-a prins prea tare farmville-ul ala :))

    pupici si numai vesti bune sa aud de la voi,
    carmina

    • 4

      oanamada said,

      Carmina…daca ai stii cat de greu a fost sa-mi aranjez programul acasa…toata lumea tragea de noi! Farmville…doar in „pauza de somn” adica atunci cand doarme Cati sau dupa 11 noaptea! 😀

  3. 5

    mamica_de_sebastian said,

    Bine ai revenit acasa si pe blogg.Deci asta sa fie tratamentul pt starea mea?O excursie pe plaiurile natale??

  4. 7

    salmi said,

    Bine v-ati intors…acasa? 🙂 Oricum ar fi, ma bucur sa te citesc din nou si sa aflu vesti despre Catinca.

    • 8

      oanamada said,

      Miha..te pupam! Ne-am intors la cealalta casa..adica in Belgia. Am fost in vacanta acasa in Romania.

      • 9

        salmi said,

        🙂 Ce frumos cu doua case…Am inteles ca ati fost in Ro dar nu stiam daca si in Belgia e acasa…dar acum stiu. 😉

        Si eu va pup, mi-a fost dor de voi, pe bune!

      • 10

        oanamada said,

        Miha…dupa o vreme a devenit si Belgia a „doua casa”..cel putin pentru Cati! Si noua ne-a fost dor de voi fetelor! Pupici


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

