Gradinita!!!

Am fost plecati…asta este motivul pentru care am lipsit in ultimele zile! Unde?Intr-o postare viitoare veti vedea poze! Pana atunci insa vreau sa va spun ca am niste emotii de imi bubuie inima in piept! Maine, incepem gradinita! Ca sa spun mai plastic de atat, maiine taiem „cordonul” de mami! Catinca este foarte incantata! Am fost miercuri si si-a cunoscut educatoarea si colegii…si a vrut sa ramana acolo. Ramane de vazut maiine…va povestesc dupa ora 12 ce s-a intamplat! Am mari emotii si mi-e tare frica de reactia ei cand va descoperi ca nu o intelege nimeni atunci cand vorbeste in romana….offff, am inima cat un purice si mi-e tare greu! Dupa aproape 3 ani de cocolosit si ingrijit si precautii „ii dau drumul” puiului meu de sub ochii vigilenti de vultur :D. Incerc sa nu ma gandesc prea mult la ziua de maiine…dar fac ce fac si tot acolo ajung.

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    lalasdesign said,

    Bafta multa si tinem pumnii sa aveti o adaptare foarte usoara la noua aventura !
    Si ea dar mai ales tu 🙂
    Din experienta iti spun ca parintele se adapteaza mai greut :))

  2. 3

    Timi said,

    Va tinem pumnii sa va adaptati cat mai repede…amandoua 🙂
    O sa fie bine, fac pariu ca tie iti va lua mai mult sa te adaptezi 😀 si probabil Catinca iti va da o „mana” de ajutor sa treci peste temeri.

    Have fun Cati!!!!!!!

  3. 5

    ayandari said,

    Curaj gaina ca te tai! Hai ca va fi bine, copiii din lumea intreaga se inteleg intr-un limbaj universal, nu stiu cum este posibil dar aduna tu la un loc cativa copii de cultura , civilizatie, nationalitate si religie diferita si ai sa ramai uimita cat de bine se vor juca si se vor intelege.Stai calma, te stresezi mai mult decat este cazul,zic eu!

    • 6

      oanamada said,

      Offf.stiu, dar cum ramane cu activitatile…cand se va trezi ca educatoarele vorbesc cu ceilalti copii, copiii ceilalti vor intelege si ea nu va pricepe nimic…mi-e groaza ce o sa se intample…In fine, o sa vedem maiine. Va pupam si pupam Ayan micut si frumos!

      • 7

        ayandari said,

        la 3 ani nu se tin nu stiu ce activitati complexe cu niciun copil pe lumea asta caci ei la varsta respectiva nu au rabdare sa stea pe scaunele maximum-maximorum mai mult de 15 minute, deci pica stresul asta.Cand vor incepe deja sa aprofundeze anumite notiuni, Cati a ta va sti deja sa se descurce in limba franceza :-D, hai Good luck si scrie-ne cum a fost!

      • 8

        oanamada said,

        multam de incurajari….te cred pe cuvant…povestile mai pe seara! Pup

  4. 9

    alina downunder said,

    Oana, si Maria mea a inceput gradinita tot la 3 ani si tot vorbind 80% romaneste. In doua luni de zile proportiile se schimbasera, ba vreun an de zile ne-am chinuit s-o convingem sa mai vorbeasca si romaneste, o daduse complet pe engleza. E o varsta numai buna pentru inceput viata in colectivitate, ai sa vezi ca va fi foarte fericita, totul va fi bine!
    Bafta si adaptare usoara (mai ales tie!) 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

