Promisiune!

Dragii mei prieteni vizitatori, va multumesc pentru mesaje. Din motive tehnice adica un teanc mare de batiste de unica folosinta, masca de protectie ca sa nu imbolnavesc copilul, ochi precum robinetele stricate si o stare de tot…stiti voi ce, nu va pot raspunde inca la fiecare in parte. O voi face dupa ce devin functionala! Pana atunci bagam bixtonim, antibiotic si paracetamoale la greu!

Va pup

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Ada said,

    Sanatate multa iti doresc, groaznic e!!! Stai departe de Catincuta! Si eu sunt varza, dar totusi sunt deplasabila:((

    • 2

      oanamada said,

      Ada multumesc si iti transmit si eu multa sanatate. Gata, sunt functionala…la mine cam asa dureaza…vreo 2-3 zile sunt praf dupa care brusc devin functionala si vioaie. Ce sa stau departe de Catinca ca ori a luat-o deja ori a luat ceva de la fradi…deja „behaie” ca o oita…sper sa ramanem la stadiul asta ca vad ca rosie in gat nu este!

  2. 3

    oana said,

    Dupa patru zile de respirat pe gura si gajait din gat,exilat copil si sot din orice camera in care ma aflam si eu m-am dus la medic ca sa aflu ca in afara nasului infundat de mama focului aveam si gatul si urechile inflamate…Si cum e a treia raceala intr-o luna,m-am gandit sa n-o mai las sa treaca de la sine si am inceput sa i-au tot ce mi-a dat doctorul…acum e mai bine desi cred ca o sa-mi suflu si creierii odata cu mucii din nas…Multa sanatate si sa auzim de bine!!!

    • 4

      oanamada said,

      Oana, multa sanatate si tie….ce sa zic…eu una iti recomand cu multa caldura o cura de Isoprinosine…mai ales ca zici ca este a treia viroza intr-o luna. Pe mine m-a ajutat intotdeauna, chiar si in perioadele alea cand era epidemie mare de gripa. Te pup si numai bine

  3. 5

    flory said,

    Insanatosire grabnica!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

