Pictez!

Mda….o alta noutate! M-am apucat de pictat! Habar nu am daca am talent, nici daca ceea ce pictez eu acolo va placea cuiva sau nu, nici daca banii aruncati pe panze, acuarele, vopsele, uleiuri etc sunt bani aruncati….dar imi place, ma relaxeaza. Prima pictura, una de incercare a panzelor gasite la un pret decent intr-un magazin si-a gasit deja proprietarul: Catinca. A confiscat-o cand inca nici nu se uscase si mi-a zis ca o vrea la ea in camera…A doua pictura a fost incercarea de a combina culorile…mie personal nu-mi place cum a iesit. La a treia deja ma declar aproape multumita. Am primit si prima comanda…de la mama! Asa ca muncesc de trei zile la ceva special …special pentru un „mazgalitor neinitiat” care picteaza pentru prima data cu uleiuri si minuni din astea!

Acum…ca pictez sau mazgalesc…repet, nu am pretentii…o fac pentru ca am chef si pentru ca ma relaxeaza! O fac pentru ca aici chiar gasesc toate minunile pamantului. Cand am luat uleiul de in am vazut un ulei care te ajuta sa dai stralucire culorilor fara sa mai fie nevoie sa lacuiesti la final….asa ca de abia astept sa-l cumpar! Nu va arat „operele” mele ca sa nu va speriati, dar promit sa v-o arat pe cea care o fac pentru mama….pana acum e cea mai muncita! Comanda a fost pentru ceva alb-negru ca sa mearga cu dormitorul ei ….asa ca muncesc din greu!

Vorba sotului meu…nici Picasso nu a fost maestru de la prima pictura….:D

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Diana Z said,

    Tind si eu spre aceasta latura a artei, pictura. Sunt incepatoare, ca si tine. Am achizitionat acurele, pensule si panze dar nu si ulei. Poti sa ma ajuti sa-mi spui de care ulei ai cumparat si cum il folosesti?
    Multumesc anticipat.
    Sanatate!

    • 2

      oanamada said,

      Diana, eu folosesc ulei de in. Acum …in mod cert nu itnrebi pe cine trebuie legat de cum se foloseste…eu l-am utilizat instinctiv, amestecand cu vopsele de ulei speciale…atat cat sa-mi convina mie textura care iese pe panza…in rest, am vazut ca aici exista tot felul de uleiuri, dar eu am cautat ceva care sa nu miroasa prea tare…ca sa nu innebunesc nasul copilului care imi tot da tarcoale.
      Numai bine

  2. 3

    cojocarii said,

    bravo, tanara Picasso! 🙂 Asteptam cu nerabdare pozele.

  3. 5

    ghiocel07 said,

    Se vede ca ai talent in toate. Dupa cris, ador sa citesc despre calatoriile voastre, acum vreau sa vad creatiile. Nu ne lasa prea mult in asteptare, poate venim cu comanda. Dupa ce ajungi celebra nu mai avem loc pe lista. Te pup si spor la treaba.

    • 6

      oanamada said,

      Haha, esti draguta ca intotdeauna. Nu cred ca am talent la prea multe, dar cum spuneam de mai multe ori, imi plac provocarile, lucrurile noi, imi place sa le experimentez, sa-mi testez limitele si puterile si rabdarea…..
      Promit ca o sa pun poza cu tabloul mamei, poate si altele!
      Pupici


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

