Printesa Barbie, tocurile si targul de flori!

Daca tot sunt fara voce si nu ma aud nici eu cand vorbesc…macar sa scriu nu?

Pritesa Barbie, „sechestrata” la domiciliu (doar din punctul de vedere al gradinitei!) are noi pasiuni: pantofii cu toc „de Barbie”. De unde pana unde? De la gradinita! Mi-a venit intr-o zi super entuziasmata ca si-a pus pantofi de Barbie si ca Madam a lasat-o si de atunci ma tot bate la cap. Cum bunica Ada si strabunica Miumiu sunt departe, am primit eu delegatie sa cumpar cadou pentru Catinca …am primit delegatie si de la bunica Olga, dar inca nu am reusit sa achizitionez nimic ca m-a lovit boala „tacerii”!

Asa ca…am achizitionat o pereche de papuci din plastic, identici cu cei de la gradi, cu toc si floricica si o bagheta magica (a carei soarta va fi foarte curand sa-si piarda bateriile pentru ca m-a zapacit de cap!). De atunci…adica de doua zile, „printesa Barbie” nu-si mai incape in piele si defileaza pe tocuri de mama focului…mi-e frica sa nu-si rupa picioarele asa ca i-am zis ca daca o prind cu acesti conduri magici pe gresie ii confisc.

Nu a renuntat la ei nici in aceasta dimineata cand statea cu o coronita pe cap, in fusta cu bagheta intr-o mana, in timp ce cu cealalta mana construia castele din curburi de lemn pe care le-a primit cadou de la noi si pe care le-a ochit saptamana trecuta intr-un magazin. Poze n-am ca nu am avut starea necesara sa fac…dar veti primi curand.

Chiar daca azi nu am iesit din casa …am profitat totusi sa iesim in curte sa plantam in jardiniere tonele de flori pe care le-am luat duminica de la Targul Horticultorilor care a fost la doi pasi de casa. A fost minunat…ploua si m-am dus cu sufletul strans ca poate nu se mai tine targul. Cand am ajuns acolo am cautat jumatate de ora loc de parcare si m-am speriat cata mai puhoiul de lume se ducea sa cumpere flori. Recunosc, a trebuit sa ma tin tare de buzunare ca as fi plecat cu de toate…Am umplut portbagajul de ghivece si ghivecele si un sac de 40 de litri de pamant. Nu le pot planta in gradina…am incercat cu niste craite si mi le-au mancat ramele…asa ca am luat niste jardiniere de la Cora…nu-mi ajung, trebuie sa mai cumpar. Ca sa va faceti o idee cum arata targul de flori…uite cateva poze facute cu telefonul (ca pe ploaia aia nici nu m-am gandit sa iau cu mine altceva decat propria persoana!)

De ele imi pare cel mai rau…sunt niste muscate incrucisate cu nu stiu ce…care aratau absolut senzational…

1 Response so far »

  1. 1

    D@niel@ said,

    CE SUPERBE SUNT! chiar vroiam sa-mi fac si eu balconul cu mushcate 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

