Cele mai lungi zile…cele mai scurte nopti!

Am revenit…fara forta si fara prea mult chef de scris…runda a treia de faringita a debutat joia trecuta fara prea mult tam-tam! Cu febra mare care a scazut greu. Am mers la pediatru, am primit antibioticul de rigoare.

Luni insa Catinca a inceput sa tuseasca rau de tot, atat de rau incat ajunsese sa tuseasca din 10 in 10 secunde. O tuse uscata, iritanta, chinuita. Dupa ce a vomitat de nenumarate ori, a ajuns spre seara sa nici nu poata vorbi din cauza tusei. un cuvat, tuse, inca un cuvant, tuse. Bunica Olga, venita sa ne ajute (ca de’ eu fusesem foarte bolnava si cineva trebuia sa aiba putere macar sa-i faca mancare copilului!) a stat dupa funduletul ei cat a putut de mult. Seara, a venit tati si am ajuns iar la urgenta cu un bot de copil care de abia mai rezista de cat tusea…nu vreau sa ma gandesc cat de tare o durea pieptul si spatele de la tuse…ca stiu exact cum era – cu putin timp inainte trecusem si eu prin asta.  La spital i s-a facut imediat radiografie si, din fericire, nu avea nimic la plamani. Din tuse insa nu se oprea. I s-a pus masca cu oxigen si substante pentru inhalatii si am stat acolo o vreme. Ne-am culcat la 4 dimineata si am reusit sa dormim printre picaturi cu piticul intre noi, dormind in fundulet, sprijinit de perne. De atunci o tot tinem asa. Aseara s-au facut 48 de ore si deja efectele inhalatiilor pe care le facem din 4 in 4 ore se vad. Catinca mai face crize de tuse, dar acestea se raresc…din fericire. Si eu mai fac crize de tuse, dar deja nu le mai bag prea mult in seama. Azi-noapte a tusit mai putin si am reusit sa prindem vreo 6 ore de somn fara intrerupere (cu ea tot dormind intre noi,  in fundulet sprijinita de perne)…eu ceva mai mult, sotul mai putin ca s-a dus la job.

Vom reveni cu amanunte…

22 răspunsuri so far »

  1. 1

    mamica_de_sebastian said,

    Of insanatosire grabnica si voua

  2. 3

    salmi said,

    Ooof, stiu cum e…de doua nopti tusesc mult, azi noapte am „dormit” in living vreo 2 ore, pana m-am mai linistit…desi eu am fost tare putin racita, am dus-o pe picioare, fara febra…dar tusea iritanta si enervanta a ramas…

    Santate multa dragelor! Ce bine ca a venit buni ca ajutor…

  3. 5

    thea said,

    Sanatate multa!

    Cand tusesc foarte tare eu beau un fel de ceai de ceapa cu nuci. Stii de lecul asta? Nu stiu daca la copii asa mici cum e Catinca se poate folosi, dar pentru tine sigur se poate si chiar are efecte….

  4. 7

    Ada said,

    Of Doamne, imi pare rau! Sanatate multa va doresc! Incercati si leacuri babesti cu ceai de ceapa si nuci, sau suc de ridiche neagra! Nebulizarea este f buna, noi avem aparat in casa, pt ca cea mica face des laringite.

  5. 9

    Dana said,

    Oof, mi-a povestit Daniela ce ati patit si acum cand am citit, am zis sa-ti scriu si eu 2 randuri. Si noi am fost bolnave, de data asta si Miruna a facut febra, de bine ce iti ziceam ca ea nu face. Am luat si eu de la ea si de o saptamana ma chinui cu tuse si nas infundat. Sa stii ca un aparat de facut aerosoli e minunat. Noi avem si facem cu diverse medicamente la indicatiile pediatrei. Am facut si eu cu intarziere, ca am tot sperat ca-mi trece si vreau sa-ti zic ca e o ameliorare vizibila de cand fac aerosoli. Plus ca nu mai inghiti atatea medicamente, ci se duc tintit unde este nevoie. Va dorim sanatate multa si sa citesc in curand numai vesti vesele pe blog-ul tau.

  6. 11

    Multa sanatate dragelor!Sa va refaceti repejor.Pupam

  7. 13

    Sa ne citim sanatoase! Numai bine si vesti bune in urmatorul post pe blog!

    Duminica frumoasa!

  8. 15

    imi amintesc de fiul meu in copilarie.o saptamana buna ,doua cu bronsita.cand il vedeam in pat cuminte era primul semn ca o luam de la capat.urgenta,medic de familie,lacrimi si tot asa…..medicul pediatru ne-a sfatuit sa mergem la mare in fiecare an iar cand e bolnav sa scobesc o ridiche neagra seara si sa pun in ea miere iar dimineata sa ii dau sucul colectat.la noi a functionat.va doresc din tot sufletul sanatate !!!!!!!

  9. 17

    Ghiocel07 said,

    Multa sanatate dragele mele. Eu m-am intors din concediu si din pacate nu am ajuns prin zona voastra. Dar sloganul meu este „Niciodata nu e prea tarziu”. Va doresc toate cele bune si astept sa citesc ca v-ati insanatosit.

  10. 19

    flory said,

    Sper ca sunteti bine 🙂

  11. 21

    Zicolorata said,

    Exact prin asta am trecut si noi saptamana trecuta. Si el si eu, groaznic. Multa sanatate!

  12. 22

    va dores din toata inima sanatate!!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

