Cu dedicatie pentru Ghiocela!

I-am promis Ghiocelei ca voi posta fotografie cu tabloul pictat pentru mama. Tabloul a ajuns la destinatar asa ca acum il pot posta! Iata-l! Astept criticile!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    mamica_de_sebastian said,

    Foarte frumos,ai talent si imaginatie…felicitari:)

  2. 3

    Lala said,

    Imi place. Felicitari!

  3. 5

    ghiocel07 said,

    Draga mea mi-ai facut o mare si frumoasa surpriza. Scuze pentru intarziere, dar din motive obiective nu am intrat asa de des in „casuta” ta. Este foarte reusit si seamana mult cu ceea ce face viitoarea mea nora, adica un model de quilling. Orice ai zice, ai talent, crede-ma. Este in general o placere pentru mine sa te citesc. Ma imaginez in locurile pe care le vizitezi, in linistea parcului de joaca, in minunata ta familie. Te pup.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

