Orasul favorit „mi-a luat” palaria!

Despre Brugges v-am mai vorbit. Cred ca va zic a mia oara deja ca daca ajungeti in Belgia, Brugges este un „must”. Numit si Venetia Belgiei, Brugges, m-a lasat duminica trecuta fara palarie. Imi luasem una la fel cu a Catincai, doar ca avea panglica turcoise. In timp ce-i priveam, de pe mal, pe tati si pe Catinca imbarcandu-se pe salupa ca sa faca o tura cu barca…m-a batut o pala de vant si am asistat neputincioasa la scufundarea palariei mele de pai…ehhh, asta sa fie paguba. In rest…a fost minunat. Am descoperit un alt Brugges, cel de vara, care este si mai uimitor decat cel pe care-l vazusem eu pe frig, ploi si zloata. n-am vrut sa ma duc cu ei cu barca pentru ca am vrut sa haladui pe stradutele inguste…un deliciu vizual. Din pacate, aparatul a ramas la sotul meu  si nu am putut fotografia cateva stradute pe care le-am descoperi si care m-au lasat fara grai. Inchipuiti-va niste stradute inguste, case tipice  Brugges(va dati seama din poze!) ale caror usi si tocuri de la geamuri erau vopsite in rosu. La fiecare geam erau jardiniere pline cu muscate rosii si albe….o incantare absoluta. Bunicii si-au facut propria plimbare, au mai stat la o terasa si ne-am raintalnit dupa vreo ora . Personajul principal al acestui blog, a inaugurat noua salopeta de la zara si  si-a luat de acasa umbrela de ploaie ca s-o foloseasca pentru a se apara de soare…ceea ce a si facut. Am „executat ” o inghetata (cu mare pofta!) si ne-am pozat! Iaca asa!

Inainte de plecare- aveam inca palaria mea!

Cu bunicu’

Cu bunicii paterni…le facem poze!

Ciocolata belgiana!

Cu vreo 3 minute inainte sa-mi ia vantul palaria

Nu mai pleaca barca asta?

Admiram peisajul cu seriozitate!

Brugges

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    Oana said,

    ce frumoasa e fetita!

  2. 3

    Dana said,

    Mi-ai starnit niste amintiri placute. Si mie mi-a placut enorm Brugges. Au trecut mai mult de 10 ani de cand am fost acolo si revazand pozele voastre m-a pucat dorul de calatorii. Abia astept sa mai creasca putin Miruna si sa mergem cu totii cu masina prin Europa. Catinca e o frumoasa, dar asta stii deja. Va dorim plambari placute in continuare si sa aveti o vara minunata!

  3. 5

    ayandari said,

    e minunat orasul, mi se pare extrem de romantic.Cati e haioasa foc, ca de obicei si ciocolata din cele 2 poze m-a „omorat” ! 😀 pupici

    • 6

      oanamada said,

      Mami de Ayan si canalele nu miros deloc…este super! Ciocolata…nu comentez ca mi se face pofta si ma sui in masina si ma duc la magazin…au astia niste cioco….offff! Pupici

  4. 7

    Superb orasul!!!Si in prima poza am vazut o mamica sexy rauuuuuuuuu ;)!!!!!!Bravo mami ;)!Pupam pe amandoua!

    • 8

      oanamada said,

      Da, e superb! Mamica sexi de care zici tu s-a mai ingrasat vreo 3 kg…dar remediem cu piscina si alergat prin parc dupa copilul biciclist! 😀

  5. 9

    Zu said,

    Brugges e unul dintre orasele mele preferate, iar despre ciocolata belgiana si toate sortimentele acelea insirate in fata ta, pfff, mai bine nu incep sa vorbesc 🙂 – asa ca postul tau mi-a retrezit pofta de calatorii. Poza cu umbrela e geniala :-))))

  6. 13

    CIOCOLATA DELICIOASA!!!!!!

  7. 15

    adelamaria said,

    Cu alte cuvinte – jos palaria in fata orasului Brugges! 😀
    Foarte faine pozele, ma tenteaza tare sa vizitez si eu orasul, doar ca din postarile tale am inteles ca vremea e capricioasa rau…iar eu nu ma impac cu vantul si ploaia, mai ales ca vreau sa iau si fata cu noi…Ceva recomandari cu privire la perioada? 🙂

    • 16

      oanamada said,

      Offf…chiar nu stiu ce sa-ti raspund de vreme…e chiar dupa cum iti este norocul! Nici macar site-urile meteo nu pot sa dea prognoza fixa. Am vrut sa plecam intr-un weekend la mare si miercuri arata ca va fi soare si frumos si cald….vineri, deja arata ploaie si 20 de grade…asa ca este fix dupa noroc. Oricum…in ultima vreme a fost cald tare si soare. Astia de aici se vaita de canicula la 30 de grade…:D


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

