Romantica in Knokke

A intrat soarele in nori, ne pregatim de plecare ca s-a anuntat furtuna…cateva minute de romantism la malul Marii Nordului…

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    sangria said,

    Buna ,

    Am descoperit acum vreo 3 ore blogul tau …si am ramas blocata citind sfaturile tale…am si eu un baietel de 11luni si jumatate…ne pregatim de plecarea la mare ..pe 26 :)…si imi sunt de un real folos cele scrise de tine, experienta ta….ai o fetita superbaaaaaaaaa ….

    Pupici pentru printesa si pentru mami !

  2. 3

    D@niel@ said,

    Cati este SUPERBA! ea e o frumoasa oricum, dar in rochia asta stil „marinel” e absolut superba! va pupacim din imputzitul Bucale unde ne uitam in fiecare zi dupa „gagai” (tramvai..evident :p ); pe sistemul „iete gagaiu”


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

