La Multi Ani Mariuca noastra!

Mariuca noastra se serbeaza azi, spre fericirea noastra acasa, in Romania, impreuna cu strabunica Maria. Da, am ajuns in sfarsit acasa si eu una sunt tare fericita ca „murim de cald” pe meleagurile astea….imi era tare dor de caldura de acasa (stiu, multa lume imi zice ca sunt nebuna, dar m-am saturat de temperaturile imposibile din Belgia!).

Mariuca noastra, mami si tati te iubesc mult, atat de mult incat peste ani, cand vei citi aceste randuri vei intelege de ce o spun in atat de putine cuvinte: tu esti ciocolata noastra!

La Multi Ani Miutica, bunica mea draga…stiu ca faptul ca Mariuca mica si cu mine suntem acasa sunt cele mai frumoase cadouri pe care ti le putea face cineva. Te pupam mult si te iubim mult!

La Multi ani tuturor celor care isi serbeaza ziua de nume azi!

Mariuca si Miutica ieri, la prima intalnire dupa cateva luni bune!

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    La Multi Ani fericiti si sanatosi pentru ambele Mariuci! va pupam cu drag!

  2. 3

    cojocarii said,

    la multi ani cu sanatate, fericire si implinire ambelor sarbatorite! 🙂 Petrecere frumoasa, dragilor!

  3. 5

    […] La Multi Ani Mariuca noastra! Sun Aug 15, 2010 11:56 am Mariuca noastra se serbeaza azi, spre fericirea noastra acasa, in Romania, impreuna cu strabunica Maria. Da, am ajuns in sfarsit acasa si eu una sunt tare fericita ca “murim de cald” pe meleagurile astea….imi era tare dor de caldura de acasa (stiu, multa lume imi zice ca sunt nebuna, dar m-am saturat de temperaturile imposibile […] […]

  4. 6

    […] si a tuturor ce poarta nume derivate din acestea, dar in special: celor doua nase ale Mariei, Catincai, Clarei, Cristinei, si […]

  5. 7

    La multi ani , ambelor sarbatorite!Sa va fie vesnic aproape , sanatoase si implinite!Pupam cu drag!

  6. 9

    Danae said,

    La multi ani!!!!!!!!!!!!!!

  7. 11

    floridecamp said,

    bine ati ajuns acasa!!!!la multi ani fericiti!!!!!!!!!!!

  8. 13

    ghiocel07 said,

    Iar sunt defazata! Oricum, multa sanatate si numai bucurii celor doua sarbatorite. Ma bucur ca esti acasa si te simti bine. Distratie si odihna placuta.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

