Barbie balerina, pirati, printese, clovni si albinute! Partyyyyy!PARTEA 1

M-am tot gandit cum sa-i serbez ziua fetei mele! Prima ideea,de altfel si ideea la care am ramas a fost un bal mascat! Desi am primit o multime de sugestii interesante de la voi, atunci cand v-am cerut ajutorul, am ramas totusi „la prima iubire” adica Ferma Animalelor. Era un loc „verificat”, anul trecut ii serbasem ziua tot acolo si ne placuse foarte mult. Asa ca da, ne-am serbat! Putin inainte de ziua noastra, dar de’ nu aveau cum sa vina parintii luni la petrecere asa ca am zis sa ne serbam de azi.

Primul pas au fost invitatiile personalizate…in care lansam si „provocarea” pentru bal mascat. Pentru cei care ne citesc de mai multe vreme, este inutil sa va spun ca fata mea a fost altceva decat Barbie…Barbie balerina de aceasta data. Costumul l-am luat din Belgia, la fel si paleta de culori speciale pentru vopsit pe fata. Desi sotul imi spunea ca este cam devreme pentru ea sa facem bal mascat…a fost distractie mare si entuziasm pe masura…atat la ea, cat si la mine. Bineinteles ca de cand am ajuns acasa suntem mereu pe fuga asa ca azi-noapte la ora 2 ce credeti ca faceam eu? Cautam tutoriale pe net ca sa invat s-o pictez pe fi-mea printesa si pe prietena ei Cristina albinuta! Facusem deja un test cu vopselurile in cauza (test pentru potentiale alergii). Azi-dimineata, chiauna si sub presiunea timpului, cu o maimutica, care, evident, bataia din cap in toate directiile am reusit sa pictez. In poze, pictura arata mult mai bine decat mi se pare ca arata in realitate. Cam asta despre dimineata!

Despre locatie:in mod cert imi mentin parerea, Ferma Animalelor merita! Merita locatia, merita distractia si merita atitudinea celor de acolo. Pretul ramane putin cam piperat pentru inchiriere- cu mancare adusa, cu bauturile aduse, cu tort, cu tot, tot…iesi lejer undeva aproape de 10 milioane vechi (in jur de 6 milioane costandu-te partea de inchiriere si plimbarea cu poneii). Una peste alta insa, jos palaria …oamenii aia de acolo sunt cu adevarat draguti, se straduiesc sa te ajute cu tot ce ai nevoie si sunt dotati chiar si pentru situatii de urgenta. Noi am avut trei patanii: finutul si facut ditamai buba in genunchi, nasica mica a fost „executata” de o viespe, iar Catinca, la spartul targului, si-a facut varza un genunchi…intinzandu-se cat e de mare pe ciment. Exista acolo o domnisoara care parca era mereu prezenta cand auzea cate un plans de copil si care era dotata cu tot ce trebuie: apa oxigenata, pansamente, plasturi, fenistil gel si chiar si claritine (pentru intepatura de viespe). Foarte draguti si foarte serviabili…eu una ma declar multumita. Fata de anul trecut au amenajat mult, au aparut chioscuri mult mai bine facute, locul de joaca s-a extins si are tot felul de minuni, animalele au toate puiuti si sunt un deliciu. Singurul minus, dar de’ asa e in natura….multe muste si mai ales multe viespi si albine.

Revenind la sarbatorita mea…a fost destul de dificil sa o fac sa inteleaga ca nu azi este ziua ei ci luni si ca trebuie sa ne serbam putin mai devreme ca sa poata veni copiii. A meritat insa toate eforturile noastre pentru ca, odata ajunsa acasa, uitandu-ma pe poze, am constatat ca fata mea daca are doua poze seriosa (din aproape 800 de poze). In restul este numai cu gura pana la urechi…a fost atat de fericita incat nu-mi venea s-o mai iau de acolo. Coronita de printesa a rezistat pe capul ei cateva minute, bagheta a ramas uitata pe un scaun, coafura s-a dus pe apa sambetei pana am ajuns la locatie…dar rochia…adica ROCHIA pe care si-a ales-o singura a fost cea mai cea….inainte sa plecam  de acasa se uita in oglinda si spunea tot timpul: „sunt frumoasa, sunt frumoasa…sunt ca o Barbie!”. Intre noi fie vorba cred ca si daca ii desenam pe fata o masca de superman….ea tot Barbie se credea!

Despre invitati!

Invitatul cel mai mic a implinit ieri o luna…este viitoarea mea finuta (o botezam in septembrie) si a fost costumata in marinar. Cealalta finuta a lipsit motivat…desi tare mi-ar fi placut sa am o poza cu toti finii mei la un loc. I-a tinut insa locul, un pirat fioros cu ochi albastri, finutul meu. Am mai avut cativa absenti motivati, dar tare mi-ar fi placut sa-i vad costumati pe „gemeneii nostri prieteni” (citat din Catinca)…La petrecerea noastra a venit Regina Albinelor (Cristina, prietena Catincai), doua printese, una latino (nasa mare) si una mica si clasica (nasa mica), un Superman (Tudorel, un alt prieten al Catincai) si nu in ultimul rand un Mickey sub masca caruia se ascundea un clovn ..iar sub nasul de clovn era Raducu, un alt prieten al Catincai. Mastile au disparut destul de repede, doar face paintingurile au ramas (as spune chiar…au ramas absolut intacte).

Gata cu povestile….las pozele sa va spuna toata povestea! Maiine, o noua serie de poze….cum a petrecut azi Catinca alaturi de strabunici, bunici, unchi si matusi!

Ca sa fac si eu precum cioara cu puiul: Asta este fata mea si Doamne…tare mandra sunt de ea!

Dimineata a inceput asa!

Gata de petrecere!

Acum pictam albinuta…mai am 10 minute pana la plecare si eu nu sunt nici macar imbracata!

Sa inceapa distractia!

Printesele Ana si Lorena

Superman!

Finutul meu…un pirat fioros!

Mickey-clovn….Raducu

Regina albinelor, Cristinica

Piticul marinar…cea mai mica invitata, viitoarea mea finuta, care ieri a implinit o luna de viata!

Din seria….”cum s-a distrat Barbie balerina”

Aici nu era Barbie balerina ci Corinne…adica Barbie Muschetar…grea treaba domne’ cu Barbie asta!

Corinne, balerina?!

Hip, hip uraaa!

Upsss…tu cine esti?

Tortul!

Nici n-am aprins bine lumanarea si a si stins-o…cu viteza vantului!

Da, da..am stins imediat lumanarea cu cifra 3!

in tot acest timp…eu dorm si dorm…si ma verifica din cand in cand sora mea Cristina si nasa mica, Barbie Balerina!

S-a soldat cu accidentari: piratul si-a zdrelit genunchiul, Printesa mica a fost intepata de o albina din regatul albinelor (cred ca era viespe), iar Catinca nu se lasa mai prejos…la final trage o busitura soldata cu un genunchi de Barbie karatista…nu balerina!

Lui tati ii sta bine cu 3 in brate…dar eu nu m-as incumeta!

Poze frumoase…”pe furate”!

Mami, tati si Cati!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    adelamaria said,

    Mai intai…La Multi Ani, Catinca! Apoi…apoi nu-mi vine sa cred!!! Io-s tuta rau! Am fost in acelasi loc, in acelasi timp, ba chiar te-am vazut la intrare cand tocmai intrebai de ponei si eu n-am fost in stare sa te recunosc!!!…Nasol :((
    Singura mea scuza e ca n-am vazut-o deloc pe Catinca , ca atunci as fi stiut! 🙂 Desi ne-am conversat chiar cu una dintre celelalte doua printese…:)…Offf….imi pare tare, tare rau!
    Ma bucur ca petrecerea a iesit atat de frumos! Insa mi-e ciuda de mor ca am ratat sansa de a va cunoaste!…

    • 2

      oana said,

      Multumim mult pentru urari…chiar imi pare tare rau ca nu ne-am vazut…eu nu aveam cum sa te recunosc si cred ca la cat de bezmetica eram nici nu te-as fi recunoscut. Incercam sa am atentie distributiva la invitati, la copii etc, la partea organizatorica! Pfuuui, chiar regret ca nu ati mancat si voi o felie de tort cu Ariel. Va pup!

  2. 3

    cojocarii said,

    La multi ani! Sa traiasca sanatoasa si sa infloreasca precum a facut si pana acum! Tare frumosi ati fost toata gasca! 🙂
    … cat despre petrecere, se vede ca a fost una reusita… dupa zambetele pe care le afisati. 😉

  3. 5

    La multi ani piticei voastre frumoase!Sa fie sanatoasa , sa aiba mult noroc si sa va aduca multe bucurii!Sunteti toti trei o echipa tare frumoasa .Cat despre petrecere , a fost pe gustul nostru:distractie, veselie, de fapt asa cum ii sta bine unei Barbie ;).Pupici de la noi.

  4. 7

    ghiocel07 said,

    Nici nu stiu ce sa spun. M-au podidit lacrimile gandindu-ma ce repede trece timpul. Sa fiti fericiti si sa va aduceti mereu aminte de sarbatorile in care sunteti toti impreuna.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

