Vacanta Turcia -poze

Mai bine mai tarziu decat niciodata. Intre timp am ajuns inapoi la Bruxelles. Cati a inceput azi gradinita, iau eu am putin timp ca sa postez pozele din vacanta.

Inainte de plecare

Noii mei prieteni

Locul preferat…balaceala

Admirand marea

Iubita mea

Seara dansam pe scena sau la mini-disco

Dupa cum spune tati, cele mai bune parasute sunt cele turcesti!

Aquagym

Lumini

La mini-disco

Dansul serii

Castelul printeselor

Vorbim cu bunicii pe skype

Din nou mini-disco

Diploma pentru cea mai buna dansatoare (mai avem una cu locul 3 la mini-golf)

Morcovi

Inceputul carierei de model? (Doamne pazeste!)

Tati, te iubesc

Apus

Ultimele 5 minute din vacanta

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    superbe…toate…asa ca nu m-am putut hotari numai la cateva anume.pupici si succes in noul an gradinitesc 😀

  2. 3

    […] Vacanta Turcia -poze Tue Sep 28, 2010 15:10 pm Mai bine mai tarziu decat niciodata. Intre timp am ajuns inapoi la Bruxelles. Cati a inceput azi gradinita, iau eu am putin timp ca sa postez pozele din vacanta. Inainte de plecare Noii mei prieteni Locul preferat…balaceala Admirand marea Iubita mea Seara dansam pe scena sau la mini-disco Dupa cum spune tati, cele mai bune […] […]

  3. 4

    cojocarii said,

    tare frumos. Micuta domnisoara m-a omorat cu toaletele ei, iar poza aia in care va asortati la bentite, m-a dat gata de-a dreptul! 🙂

    Eu sunt fan Turcia, mai ales Belek/Alanya insa mi-e teama la pitica mea va fi prea mica la un an si 2-3 luni pt Turcia… si ma gandeam sa ne oprim la AI bulgaresc la anul… ca e mai aproape… Din experienta ta e complicat sa mergi in Turcia cu un bebe de un an si un pic? 😀

    Pupam.

    • 5

      oana said,

      Multumim si tie pentru aprecieri….in poza de care spui tu…i-am „furat” o clama si ea mi-a „furat” esarfa albastra…asa ca suntem chit!
      In ceea ce priveste vacanta in turcia…eu cred ca mai degraba mergeti acolo decat la Bulgari…macar in Turcia la all inclusive…aveti conditii de „hranire” pentru Maria…in Bulgaria nu stiu cum este cu mancarea. Oricum, pot sa-ti spun ca era plin hotelul de copii de la 2-3 luni pana la 14-15 ani….va pupam

  4. 6

    Foarte frumoase !Si pozele si voi ;)!Bafta la gradi Catincai!Pupici


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

