Restante din Romania- Barbie si coaforul

Nu puteam sa nu postez, chiar daca mai tarziu, un eveniment important petrecut acasa, in Romania. Catinca Barbie a fost la coaforul lui Barbie si da, si-a indreptat parul, si da, am bagat foarfeca pentru prima data in parul ei.

Domnul din imagine este Radu, stilistul si amicul meu de o viata (se pun vreo 14 ani?)…am colaborat cu el cand lucram in mass-media si am ramas clienta lui fidela dupa ce am parasit lumea presei. Era in mod cert singura persoana pe mana careia aveam curajul s-o las pe fi-mea, iar parul ei, crescut inegal de la nastere incoace, necesita o indreptare de tip „barbie”. Nu va inchipuiti ca s-au facut cine stie ce miracole, dar pe ea numai ideea de a fi tunsa „ca un baietel” o sperie asa ca a fost o mare realizare.

Procesul a durat doar cateva minute, minute in care maimuta a profitat sa-l intrebe pe Radu daca „o si vopsesete” spre amuzamentul tuturor celor prezenti in coafor.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    vad o naturalete… o placere a locului? normal, doar e o micuta domnisoara care se respecta si merge la salon. 😀

  2. 3

    Lala said,

    Ce dulce e miss!
    Si cat de incantata e de procedura, fata ta mereu imi pare mult, mult mai mare decat e de fapt.

  3. 5

    Carmen said,

    In primul rand ” La multi ani !!!” pentru maine. Iti scriu de azi pentru ca maine plec la Sibiu si nu mai am internet.
    Si pentru ca am citit despre ce ati patit la inceput de gradinita, va doresc in primul rand sa fiti sanatosi, fericiti si iubiti.
    Va pupam cu totii, adica
    Andrei, Carmen si Dan

    • 6

      oana said,

      Dragii nostri, draga Carmen, merci mult pentru urari. Mi-ai facut o mare surpriza ca mi-ai scris. Va pupam si noi si distractie placuta la Sibiu. Ne auzim cand va intoarceti!

  4. 7

    mamica_de_sebastian said,

    Superb descris si superbe imagini..MUltumim


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

