Zapada….

Belgia nu este o tara care se lauda cu obisnuinta de a avea zapada – din contra, lumea cam face ochii mari aici cand vede zapada, iar soferii habar nu au sa conduca masinile pe zapada. 😀 Mai mult, masini de deszapezire nu exista…doar niste masinute care imprastie material antiderapant. De doua zile ninge…o ninsoare ciudata, marunta, de zici ca nu se va aseza zapada in veci! A nins insa continuu asa ca, azi, curtea noastra arata ca in povesti.

O fetita fitoasa imi povestea dimineata pe un ton superior ca: „mie imi place zapada, e frumoasa, e alba…dar nu-mi place sa pun mana pe ea ca este rece…e asaaaa, frumoasa sa te uiti la ea”.

La pranz insa, fitele s-au evaporat, pentru ca frumosul covor alb care o astepta in curte a fost realmente irezistibil. Rezultatul? Tolaneala, o multime de mancaruri facute din zapada, cu formele de la bucatarie, chiuiala…de nu mai stiam cum sa bag copilul in casa. N-a simtit nici macar frigul de afara (-5grade), manusile au disparut

din maiini dupa 2 minute, zapada nu a mai fost rece, cat despre uitat si admirat covorul alb…sa se uite cine o vrea pentru ca fi-mea nu a mai avut timp de asa ceva fiind prea ocupata. A cedat doar cand a razbit-o foamea…iar acum doarme rupta.

Singura ei grija a ramas aceea ca inca nu am facut un om de zapada…il vom face.

Pana atunci cateva poze de la inceputul „jocului” cand inca „se testa” zapada!

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] Zapada…. Thu Dec 02, 2010 17:57 pm Belgia nu este o tara care se lauda cu obisnuinta de a avea zapada – din contra, lumea cam face ochii mari aici cand vede zapada, iar soferii habar nu au sa conduca masinile pe zapada. Mai mult, masini de deszapezire nu exista…doar niste masinute care imprastie material antiderapant. De doua zile ninge…o ninsoare ciudata, marunta, […] […]

  2. 2

    Lixa said,

    Tu ai facut pozele din casa, de la caldurica? 😀
    Eu am fost azi sa-i iau lu fi-miu haine groase, nu prevazusem o iarna chiar asa…

    • 3

      oana said,

      Haha, da…pai in cuticica iesi din bucatarie si intelegerea fusese sa stea afara cat incalzesc mancare….pe care am incalzit-o de vreo 3 ori pana s-a decis ea.Eu mai deschideam usa…mai ziceam „se raceste mancarea”…ea zicea „imediat” si tot asa.
      Eu haine groase i-am luat din vreme pentru ca mie oricum mi se pare imposibila vremea de aici si am mareu impresia ca asa numitul confort termic este total aiurea fata de temperaturile afisate de termometre.

  3. 4

    Roxana said,

    Ce frumos, pana la urma ce copil poate rezista in fata zapezii:)). Am remarcat manusile cu Hello Kitty, Catinca e foarte scumpa roz toata ca o bombonica:D:P.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

