Catinca Fashion-ista

In fiecare an i-am luat Catincai ceva de imbracat, special pentru Craciun. Desigur, avem rochita de catifea de Craciunita care ne va veni pana la 5 ani (pentru ca strabunica i-a facut un mare volan cand am cumparat-o si acum ii vom descoase volanul), dar mai luam ceva pentru a doua zi de Craciun cand de regula mergem in vizita la bunici.

Ieri, ma duc eu cu ea in mall sa-i „las lui Mos Craciun mesaj sa-i aduca bluza cu balerina de la Zara dupa care tanjeste de ceva vreme”…executam bluza, o indesam in stilul tipic, in geanta, in timp ce Catinca isi face ochi dulci cu o domnisoara negresa de la coada. Plecam mai departe la C&A unde vad un pulover foarte, foarte misto, Disney. Este o jecheta neagra cu insertii argintii in lana, brodata cu o Minnie imbracata in rochita rosie de Craciunita, cu mansetele si gulerul alb din blana. I-o arat!

„Iti place asta mami?”

Raspuns sec si la obiect:

” Da, dar sa fie alta culoare- roz, rosie. Negru nu-mi place, este pentru oameni mari.”

Respir adanc si ma gandesc: s-o iau de ciuf sau sa ma bucur?!

” Catinca, uite are blanita si pe Minnie”, insist eu pentru ca fetita asta nu protesteaza niciodata indiferent cu ce o imbrac.

„Da, mami, dar e neagra.” Pleaca de langa mine si incepe sa scotoceasca preocupata printr-un raft cu bluze.

Langa jachete vad o rochie, din aceasi colectie. Rochie cu talie lunga, camasa alba „falsa” pe dedesubt si fusta rosie cu patratele negre . O iau in mana si ma uit la ea.

„Aia e draguta, o probam?” aud in spatele meu.

Ma intorc cu o privire criminala si ii tai vorba…”dar este neagra ca si puloverul!”

„Da, dar asta are fusta rosie si bluza aia alba asaaaa, pe dedesubt!”

Pfuiiiiii….

Probam rochia, cadem de acord ca este urata si nu vine bine.

Plecam si intram la H&M unde Catinca vine tinand la piept o bluza cu Hello Kitty, rosie pe care insista sa o „lasam la casa ca poate i-o aduce Mosul”.

S-a dus visul meu de a-i lua o rochie ceva…..imi spun in gand.

Fac doi pasi si Catinca se agata de un stender…”uite mami, uite ce rochie de printesa!”

In acel moment i-am urat pe asta de la H&M ca vand iarna rochii in bretele! La naiba, e iarnaaaaaa, hello!

Rochia, frumoasa, ca dintr-o tafta, rosie cu buline mari negre si umflata ca un gogosar, cu multe volane rotunjite….dar este in breteleeeeeee! Ii explic Catincai ce gandesc si ii spun ca nu luam o astfel de rochie.

„Da, poate la vara o sa o luam ca atunci o sa fie cald”, incheie copilul meu docil.

Concluzie:

Rochie nu am luat.

Copilului meu nu-i place negrul pentru hainele de copii (ceea ce, intre noi fie vorba, mie imi convine – desi jacheta aia chiar era frumoasa!).

Am copil pasionat de moda….ma obisnuisem cu ideea ca-i place sa fie asortata, dar nu ma lovisem inca de „personalitate” atunci cand alegem haine.

Concluzie la concluzie:

Am incurcat-o….Catinca a inceput sa creasca…sa vezi ce ma asteapta!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Lala said,

    Ai incurcat-o :)))))
    Super tare Cati !

  2. 3

    cojocarii said,

    hi, hi, hi!! 🙂 Cred ca este tare dulce in postura de fashion-ista. 😀 … din cate povestesi, nu are gusturi proaste, asa ca nu ai de ce iti face griji. 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

