Se casatoreste printul

V-am mai zis eu ca fi-mea isi dorea de multa vreme un print pentru numeroasele ei printese. Ei bine, l-a adus Mos Nicolae. Ieri a zacut toata ziua pe canapea. Din cand in cand, Catinca il lua in mana, il mangaia ganditoare si il punea la loc. Mama si bunica mea au intrebat-o pe skype daca „l-a prezentat” pe print printeselor ei si le-a raspuns sec „nu, inca ma gandesc la asta”.

Chiar ma gandeam azi dimineata ca poate Mosul n-a facut cea mai buna alegere cu printul asta (desi este exact cel pe care il alesese ea in magazin – costum argintiu, de gala si cravata roz)….

Asta seara Catinca striga de zor „mami, Oanaaaa, mamiiii”. Ma duc la ea in camera si o gasesc cu o Barbie in brate. Cu o mutra foarte serioasa imi comunica:

„Mami, asta este printesa care se casatoreste cu printul, gata, m-am hotarat!”

Am cascat ochii cat cepele, in timp ce copilul fugea pe langa mine, catre sufragerie!

Am cascat ochii si mai mari cand fi-mea i-a imbratisat pe amandoi si cei doi „s-au pupat”. Ma luasera naduselile, taica-su dadea din cap mut si el de uimire.

Finalul: „Acum, pentru ca v-ati casatorit, puteti sa dansati impreuna”.

Am rasuflat usurata si ochii mi-au revenit la normal. Ok….inca e bine!

PS: De unde le „culege” eu nu stiu!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    Of, draga de ea…. 🙂 Mi-a placut tare mult tonul pe cre l-ai imprimat relatarii. Zambeam si citeam…

    • 2

      oana said,

      Multumesc multed draga mea…ce faceti voi?

      • 3

        cojocarii said,

        mergem (tinuta), „facem” dinti, declaram razboi mancarii si somnului de noapte … si asta ne cam ocupa tot timpul. …..si va asteptam! …. ca doar ati zis ca veniti de Sarbatori. 🙂 Poate avem noroc si vor deschide pana la urma Oraselul lui Mos Craciun (initial trebuia deschis pe 1 dec, apoi s-a amanat pentru 15) si poate ne strangem acolo. 🙂

      • 4

        oana said,

        Oauuu…ce de progrese. Noi pe 14 venim…despre ce orasel zici? Ia vinde-mi si mie pontul. Sigur ca ne vedem. Daca nu inante de Craciun dupa 1 ianuarie sigur. Pup

  2. 5

    Diana Z. said,

    Deci, daca nu erau casatoriti, nu puteau dansa!
    Simpatica foc!

  3. 7

    cojocarii said,

    Vor deschide in curtea palatului Brancovenesc (la Mogosoaia), oraselul lui Mos Craciun. Daca il deschid pe 15, dau o fuga pana acolo si revin cu programul. 🙂 … Stiu ca Maria e prea mica sa inteleaga ceva din intalnirea cu Mosul, insa se va bucura sa fie in preajma altor copilasi, asa ca vom merge sigur.

  4. 8

    adelamaria said,

    Daca veniti in Bucuresti, poate de data asta reusim sa ne cunoastem…:) Imi sunteti tare dragi de cand va citesc si cine stie, poate si fetele se vor simpatiza pret de-o partida de joaca…:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

