De ce?

Ieri dupa-amiaza eram foarte furioasa si am scris, aici pe blog, un text mai mult sau mai putin elegant legat de o postare pe care am citit-o pe blogul unei persoane. Am sters textul meu. De ce? Nu, nu m-am razgandit, mintea mea gandeste la fel cum a gandit si ieri (poate mai urat decat am scris!), dar, in urma unei discutii pe care am avut-o azi cu sotul meu, mi-am dat seama ca are dreptate. Eu sunt mai mult decat cuvintele pe care le-am scris ieri. Acea persoana nu merita sa ma cobor la un nivel atat de jos incat sa-i dau o replica pe blogul asta, facut pentru ca, intr-o zi, fiica mea sa citeasca povesti despre ea, copilaria ei si lucrurile frumoase pe care le-am facut impreuna.  Ca atare, ma rezum la cele cateva randuri pe care le-am scris pe blogul ei si raman cu dorinta profunda sa existe in Romania cat mai putine femei care sa gandeasca si sa vada lucrurile asa cum o face acea persoana de sex feminin.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    carminaca said,

    L-ai sters pt ca esti o doamna, doamna 🙂 spor la bagaje si pupici la fete.

    Carmina

  2. 3

    Roxana said,

    Am vazut si eu articolul si reactiile pe care le-a generat, exact ce spuneam ca e foarte usor sa ai o parere atunci cand nu stii despre ce e vorba..si mai usor este sa spui niste cuvinte total aiurea….eu nu am un copil inca dar sunt constienta cat de important este pentru el sa o aiba pe mama aproape in primii ani de viata pe langa o mie de alte implicatii.

    • 4

      oana said,

      Asa este Roxana..copiii nu sunt niste catei pe care sa-i porti pe post de „accesoriu” la/in poseta si sa ii bagi in seama cand ai chef…offf, asta este, exista si oameni care gandesc asa


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

