Restante 3 – Bruxelles, Grand Place inainte de Craciun

Cateva poze pe care le-am facut intr-o seara, in Grand Place si imprejurimi. Am ajuns exact la finalul spectacolului de lumini si nu am mai prins decat ultima „culoare” de pe cladiri, dar Catinca s-a distrat. Nu va uitati ca suntem atat de zgribuliti…n-am plecat de acolo pana n-a mancat copilul gaufre de Craciun pe bat si pana nu mi-am facut damblaua sa pozez, cu maiinile degerate, cateva vitrine!

1 Response so far »

  1. 1

    […] Restante 3 – Bruxelles, Grand Place inainte de Craciun Sun Dec 19, 2010 16:22 pm Cateva poze pe care le-am facut intr-o seara, in Grand Place si imprejurimi. Am ajuns exact la finalul spectacolului de lumini si nu am mai prins decat ultima “culoare” de pe cladiri, dar Catinca s-a distrat. Nu va uitati ca suntem atat de zgribuliti…n-am plecat de acolo pana n-a mancat copilul gaufre de Craciun pe […] […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

