Lentila de cauciuc

Imi dorem de multa vreme sa fac asta. Iaca, am facut-o acum, cu batista la nas, cu un ceai de zmeura langa mine si cu gandul la fetita mea, „exilata” din motive de siguranta, la bunici. Noul meu blog, caci despre asa ceva este vorba, se numeste Lentila de cauciuc . Nu va asteptati la ceva nemaivazut- acest nou blog este si va ramane un loc unde voi posta atunci cand voi „vedea” ceva interesant prin „lentila mea de cauciuc”, cand voi vedea viata, intr-un anumit fel. Va fi un blog de fotografie facuta de mine. Asa cum am spus si in postarea introductiva a acestui nou blog, nu stiu daca am talent sau veleitati de fotograf, dar nu acesta este scopul…este mai degraba o transpunere a felului in care vad eu, in anumite momente, LUCRURI, MOMENTE…

Atat… si sper sa va placa!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Paula said,

    Mi-am aruncat un ochi pe pozele de pe Lentila de cauciuc. Nu stiu ce ar spune un fotograf profesionist, un pictor sau vreun alt soi de artist, dar eu m-as mai uita de o mie de ori la ele.
    Sper sa ai parte de cat mai multe momente frumoase pe care sa le prinda lentila ta si sa ni le arati si noua!

  2. 3

    Mihaela Contiu said,

    cochetezi cu fotografia! bravo, interesante cadre! astept si altele 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

