Piticul

Asa l-am botezat (pentru ca este mai mic decat cei pe care i-am avut in alti ani) si da, ieri si-a primit „imbracamintea”. Catinca a fost innebunita de faptul ca trebuie sa impodobim repede bradul asa ca, in noaptea in care a venit taica-su, s-a trezit si a venit sa-i spuna ca a doua zi trebuie sa impodobim bradul. A doua zi, adica ieri, si-a petrecut aproape jumatate de zi repetand obsesiv „cand impodobim bradul?”. La momentul X s-a lasat cu joaca, dans pe colinde, bataie cu beteala, prezentari de moda cu beteala la gat si in cap….o intreaga euforie. A fost frumos, tare frumos. Este primul an in care contientizeaza cu adevarat ce inseamna impodobirea bradului si a fost tare mandra cand si-a agatat in brad creatiile (globuri pe care le-am facut in Belgia!)

„Piticul” este impodobit in acest an in trei culori (de obicei alegem doua, dar anul asta n-am putut refuza dorinta Catincai)- rosu, alb si albastru.

Cam asa a fost ieri:

„Nu mai vine tati cu bradul din garaj?”

„Mda, arata ok, dar plasa nu o taiem?”

„Tati, ii pune si apa sa bea…”

Gata de actiune

Primul glob

Si al doilea…

In ritm de colinde

„Uite ce frumos l-am pus!”

Mami in actiune!

Globurile facute de ea!

Incepe „momentul beteala”

Suntem fotomodele

Piticul este gata…acum pregatim confetti pentru Mosul

In nocturna (si cu rufele la uscat- scuzati, nu ne-am dat seama!)

Globurile facute de Catinca prin metoda lipirii de bucatele de servetele (am facut si pentru bunici)

La asta am ajutat-o si eu si este globul ei favorit!

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    eumiealmeu said,

    participă la concursul cel mai frumos brad împodobit, că are şanse.

  2. 3

    […] Piticul Fri Dec 24, 2010 17:22 pm Asa l-am botezat (pentru ca este mai mic decat cei pe care i-am avut in alti ani) si da, ieri si-a primit “imbracamintea”. Catinca a fost innebunita de faptul ca trebuie sa impodobim repede bradul asa ca, in noaptea in care a venit taica-su, s-a trezit si a venit sa-i spuna ca a doua zi trebuie sa […] […]

  3. 4

    cojocarii said,

    tare frumos bradutul vostru! 🙂 Sarbatori fericite!!!

  4. 6

    ghiocel07 said,

    Un brad impodobit cu dragoste. Sa fiti sanatosi si fericitit. Sarbatori Fericite.

  5. 8

    Mihaela Contiu said,

    cata distractie!!! si Mosu? a venit?
    Sarbatori fericite si cu multa sanatate pentru bunici si strabunica 🙂

    e frumos „piticu”, a meritat drumul si banii 😉

    • 9

      oana said,

      Mosul a venit…tocmai am postat povestea. Multumim mult pentru urari…va dorim si noi Sarbatori frumoase.
      Piticul a meritat…sunt foarte incantata de el.

  6. 10

    Roxana said,

    Foarte frumos bradul, si emotionanta toata pregatirea pentru impodobirea lui…chiar ma gandeam zilele trecute ca magia Craciunului cel mai bine o simti cand esti copil …si cred ca atunci cand ai un copil:)
    Sarbatori fericite si tot ce va doriti voi:)

    • 11

      oana said,

      Roxana…sa stii ca ai dreptate. De cand exista Catinca…parca retraiesc clipele in care se apropia Craciunul si ma pregateam, impreuna cu bunicii mei sa impodobesc bradul si sa asist la cum se facea cozonacul…
      Sarbatori Fericite iti dorim si tie!

  7. 12

    jurnaldemama said,

    vreau si eu „reteta” pentru globuletele facute de mana, daca nu e secreta. multumesc.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

