Aceeasi Craciunita…difera anii!

Am tot vrut sa fac aceasta postare, inca de la Craciun, dar imi lipsea anul 2008 (pozele erau aici, in Belgia). Iaca, mai bine mai tarziu decat niciodata: Catinca de Craciun… (din 2008 imbraca aceeasi rochita de Craciunita…care se scurteaza de la an la an! 😀 – anul acesta am descusut volanele de la maneci pe care le facuse strabunica Mia ca sa nu fie manecile prea lungi)

Craciun 2007

 

Craciun 2008

 

Craciun 2009

 

Craciun 2010

 

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    ayandari said,

    Ce mult s-a schimbat si ce minunata este, sa va traiasca! M-am emotionat…( zilele astea sunt putin dusa cu pluta cu emotiile ) 😀

  2. 2

    Beatrice said,

    Mie nu mi se pare ca s-ar fi schimbat mult,dar a crescut,e cert.Cata inteligenta pe capul meu,sa nu-mi fie cu deochi.Oricum era si este o dulce.Cred ca te-ai uitat cu nostalgie la poze….

    • 3

      oana said,

      Nostalgie am zilnic ca mereu ma uit la poze cu ea mica…le am pe foldere, pe luni, pe ani, pe categorii…diferenta nu pare a fi foarte mare…doar ca in 2007 era o grasuna. 😀

  3. 4

    Ce frumos ca ai postat pozele din ani diferiti cu aceeasi rochita!E o frumoasa , Cati!Pupam.Aaaa…sunt curioasa dc la anul ii mai vine rochita ;).

    • 5

      oana said,

      Multumim pentru laude…rochita va fi extrem de mini sau pe post de bluzita pana la anul…dar zau daca nu o sa incerc s-o imbrac tot cu ea!

  4. 6

    eumiealmeu said,

    interesant. avea şi mihai stanescu la el la magazin – stii, lângă magazinul Eva! – poze cu o tânără cu aceeaşi rochie… chiar şi gravidă. desigur, era o rochiţă mai lărguţă, dar cert e că era impresionantă. s-o păstrezi. eu am pentru fiul meu un costum de tigru cu care l-am fotografiat şi la 3 ani şi acum, la 11. amintirile sunt superbe pentru noi, acum – dar pentru ei, peste ani.

    • 7

      oana said,

      Mamaaa ce nebunie a fost la un moment dat cu magazinul ala….lucram pe Luterana, putin mai sus de magazin si mereu era lume…era un concept cu totul nou la vremea aceea si a atras multa lume. Nu, nu stiu poza…oricum, la noi a fost o intamplare: am umblat mult dupa o rochita de craciunita de catifea si nu din material din ala ordinar, iar asta a fost singura pe care am gasit-o atunci. Era prea mare, asa ca strabunica a rezolvat „problema” si uite asa am ajuns sa o purtam in fiecare an. Super ideea ta…cea cu costumul! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

