Pizza time

Pai da, ca daca a fost la regim nu tu rosie, nu tu aia, nu tu ailalta…..in seara asta am „produs” o pizza eu si una ea! Eu cu ciupercute, ardei gras, curcan, rosie, morcovel, masline verzi, rosii si casacaval. Ea a facut una miniaturala cu masline, cascaval si branza. Rezultatul a fost unul delicios dupa cum declara mica maimutica.

A ei….

A mea….

PS: Sunt fericita, azi mi-am luat sevalet…pandeam de multa vreme o oferta…de maine ma apuc de treaba ca acum nu mai pictez in poala!

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    A mai ramas o firimitura si pentru mine?Sa stapanesti cu placere sevaletul si astep galeria!Pup fetele harnice.

    • 2

      oana said,

      Beatrice…am dat toti trei iama in ea…asa ca fata mananca maiine ultima felie! 😀 Multumesc….galeria…o sa fie virtuala ca o fac doar ca hobby!

  2. 3

    cojocarii said,

    sa va fie de bine, iar tie, spor la treaba!!! 🙂 Ai facut cursuri de specialitate sau pictezi numai din pasiune?? … sunt doar curioasa. 😛

    • 4

      oana said,

      Draga mea, pictez din pasiune, ca hobby…nici macar nu cred ca sunt talentata, dar imi place, ma relaxeaza si imi face tare bine din punct de vedere psihic sa combin culori…nu glumesc, chiar partea cu amestecatul culorilor imi da o stare tare buna. Ma bate gandul sa ma duc aici la un atelier din asta de pictura, poate mai invat si eu cate ceva…

      • 5

        cojocarii said,

        pai sa te duci!!! E tare frumos sa ai asa o pasiune, iar daca ea iti da stari de bine, ar fi si pacat sa o lasi ‘neexploatata’ 😉
        Sunt sigura ca picturile tale sunt de mare pret celor dragi, carora, banuiesc, le daruiesti.
        Eu si in ziua de astazi imi aduc aminte de cadoul de care l-am primit de la sora mea atunci cand am implinit 12 ani – o pictura pe sticla (… pe geamul de la baia noastra, a copiilor 😀 ) … am suferit cumplit la 20 si ceva de ani atunci cand parintii au vandut apartamentul si nu m-au lasat sa iau geamul usii de la baie. 😀 😀 😀

      • 6

        oana said,

        Ouauuu, ce dragut…te cred ca ai suferit dupa pictura…astfel de amintiri nu le abandonezi usor. Pana sa ma duc eu la curs de pictura am de dus copchila la diverse cursuri! 😀 Tablouri au pana acum mama si socrii mei. Catinca si-a insusit unul, iar unul e pus in livingul nostru de aici din Belgia. Acum ca am sevalet o sa pictez mai mult…inainte pictam pe genunchi si ma faceam ca purcelul 😀

  3. 7

    Roxana said,

    Arata delicios:)
    Ma bucur ca e Catinca bine, ca ati ajuns cu bine si aveti parte de bucurii precum sevaletul si sandwich makerul cu Hello Kitty:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

