Premiu si provocare

Beatrice mi-a oferit ceva dulce si frumos: un premiu si o provocare. Trebuie sa spun 10 lucruri care imi plac si sa dau premiul si provocarea mai departe la alte 10 persoane.

Asadar…10 lucruri (nu obligatoriu in aceasta ordine!)

1. Imi place, ba nu, ador zambetul Catincai si felul in care imi spune ca ma iubeste…are un timbru aparte si un zambet extrem de ghidus.

2. Imi place caldura…probabil asta si este motivul principal pentru care nu-mi place sa traiesc in Belgia. Eu la 40 de grade, acasa, in Bucuresti…simt ca-mi este doar putin cam cald. 😀

3. Ador marea…mirosul ei sarat, pescarusii care trec razant deauspra apei, nisipul pe care il tin in pumni, apusurile incredibile…

4. Imi plac  provocarile care imi pun la incercare creativitatea, meticulozitatea si rabdarea…dar mai mutl ador rezultatul final al acestor provocari.

5. Imi place sa scriu, pentru mine, pentru altii, pentru fiica mea (careia deja i-am scris o poveste si i-am inventat la moment vreo 30 de alte povesti).

6. Imi plac caii, in special cei albi si visul meu, pe care trebuie sa-l implinesc foarte curand,  este sa fac si echitatie. Un vis cam „scumpisor”, darcine stie…

7. Imi place sa fotografiez lucruri simple si imi place sa fac scrapbooking digital.

8. Imi place sa citesc, dar nu imi place sa comentez cu cei din jur ceea ce citesc pentru ca, de cele mai multe ori, aceste discutii imi modifica prea mult perceptia initiala asupra cartii citite.

9. Imi place noaptea (ciudat, avand in vedere ca-mi place soarele si caldura)…sunt o „pasare” de noapte.

10.  Imi place sa pictez.

Cam asta ar fi….mi-ar mai fi trebuit inca vreo 5-6 puncte ca sa „acopar” toate lucrurile care-mi plac.

Provocarea nu va merge la 10 persoane ci la 8 pentru ca la ora aceasta sunt tare lipsita de inspiratie:

Ghiocela si fiul ei , Amira, Ela, Lixa, Roxana, Cojocarii si Alina.

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    Ha,ha,ma gandeam ca poate faci ca mine…..nu 10,dar merge 9,oricum,as fi dat la toata lumea.Pupici si somn usor.

  2. 3

    vavaly said,

    Bine te-am descoperit! Am resfoit printre randurile tale si am ramas incantata. Si am descoperit-o si pe Beatrice pe aici, care e si prietena noastra de blog. O lume selecta , frumoasa si colorata este lumea mamicilor si a copiilor. Incantate de cunostinta. Te invitam si pe la noi in vizita!

    • 4

      oana said,

      Bine ati venit…hihi…si eu v-am descoperit aseara, cu putin inainte sa-mi scrii tu. V-am „rasfoit” putin blogul….sunteti niste frumosi si frumoase! Va mai astept pe la noi si va „calc” blogul negresit!

  3. 5

    Roxana said,

    Multumesc and Done:)

  4. 7

    […] fost fericita sa primesc un premiu dulce de la Oana, un premiu nu pe moca insa ( ce mai e moca in luimea asta in care traim ?! ), ci insotit de o […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

