La dans cu tinuta potrivita

Daca data trecuta ne-am dus in tinuta „nepotrivita” , de aceasta data m-am conformat si am echipat printesa dansatoare corespunzator (adica in tinuta H&M care din ceea ce am vazut eu, tinde sa devina „uniforma de dans”)…asa ca azi, a doua oara la dansuri…deja cu fite de dansatoare! (poze pusa mai ales pentru intreaga „gasca” de  bunici carora le-am promis!)

PS: Azi am aflat ca este cea mai mica din grupa (in total sunt vreo 15 copii, azi au fost mai putini) …desi nu pare! 😀

Privind intr-una din salile de dans…invatam de la copii mai mari!

Mda…acum e bine!

Pana intram in sala…ne „incalzim”

Si imitam…..

Studiem „concurenta”….

Primele care au dat buzna in sala…

O barfa mica….

Incepe „incalzireaaa”…..

Si gata, Gabrielle a considerat ca am facut suficiente poze si a lasat jaluzeaua!

Inutil sa va spun ca in seara aceasta Catinca isi pregatea costumul de dans ca sa mergem si maine…doar ca vom merge de abia miercuri!

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] La dans cu tinuta potrivita Thu Feb 03, 2011 1:46 am Daca data trecuta ne-am dus in tinuta “nepotrivita” , de aceasta data m-am conformat si am echipat printesa dansatoare corespunzator (adica in tinuta H&M care din ceea ce am vazut eu, tinde sa devina “uniforma de dans”)…asa ca azi, a doua oara la dansuri…deja cu fite de dansatoare! (poze pusa mai ales pentru intreaga “gasca” de […] […]

  2. 2

    cojocarii said,

    ce mandra si fericita e mititica!! 🙂 s-o tina tot asa! asteptam sa traim alaturi de voi emotia primului spectacol. 😉

  3. 4

    ayandari said,

    superb costumul si gratioasa Catiusa arata exact ca o balerina, are o alura de dansatoare…hmmm…mia ea este prima poftita la coada noastra :-D. „Succesuri” dragelor, la dantuiala!

  4. 6

    Ada said,

    In prima poza, are alura de dansatoare. Pozitia o tradeaza:))…deci succes..cine stie!

  5. 8

    Beatrice said,

    Ei mami,cu asa costumatie frumoasa,ai mai venit si tu de acasa,nu mai esti babuta,ai intinerit miraculos,hi,hi,hi.Catinca are o tinuta foarte frumoasa si tot ce-i trebuie.Oare pe cine o mosteni!?Mai vreau.Va pup cu drag.

  6. 10

    Roxana said,

    Foarte frumoasa Catinca:) este o adevarata printesa dansatoare:).
    Lectii frumoase va doresc.

  7. 12

    otilia said,

    Doamne e atat de frumoasa!!! parca ar fi o printesa!!! mami, ai luat o decizie tare buna, aceea de a o duce la dansuri. abia astept sa creasca si fetita mea, sa o pot duce si eu. va poop si multa sanatate va doresc

    • 13

      oana said,

      Otilia, multumim pentru laude. Sa stii ca ma bucur ca am luat decizia asta, dar mai tare ma bucur ca am nimerit o scoala de dans care chiar face o treaba buna si nu doar ii invata sa se scalambaie putin.:D

  8. 14

    E frumoasa rau de tot!!!!Se vede ca e f incantata de dansuri.Abia astept sa mai creasca si Daria putin s o dau la inot si dansuri.Astea sunt primele pe lista.Pupici pt fete frumoase!

    • 15

      oana said,

      Multumim pentru laude. Am vrut s-o dau si eu vara trecuta la inot, dar aici instructorii nu se leaga la cap cu copii mai mici de 3- 4 ani…asa ca am mers eu si tatal ei cu ea la piscina. In plus, e cam greu pentru ca aici…fiind tot timpul frig, chiar si vara, nu prea-ti vine sa o scoti dupa aia in vant si ploaie (chiar si daca stai si o usuci pe cap, o imbraci bine etc). Sa vedem cum va fi anul asta pentru ca ma gandesc totusi sa-i iau instructor de inot. Va pupam si noi

  9. 16

    Luminita said,

    Este foarte-foarte frumoasa! Si gratioasa :-).
    Oana, ti-am mai spus, am inceput sa iti rasfoiesc arhiva si sunt extraordinar de incantata de ce citesc…despre gustarile de la locurile de joaca, pupatul pe manute, tipuri de tatici samd. Sunt multe lucruri pe care si eu le-am gandit si pe care le regasesc la tine. In plus astazi am gatit supita de dovleac cu portocala si Gogoasa a fost nespus de incantata :-).
    Va pupam cu drag si mult succes in continuare la dans!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

