STOP inscrieri…sa inceapa concursul!

Dregele mele, se pare ca va prieste ideea de termene limita…azi am primit o gramada de inscrieri. 😀

Din acest moment inscrierile se considera incheiate….si treceti cu avant creativ la treaba! Eu va urez succes si va reamintesc faptul ca, pe data de 16 februarie, incepe votarea. Asa ca anuntati-va sustinatorii in preajma datei de 16.

Va reamintesc si faptul ca, fiecare dintre voi, odata ce a inceput procesul de votare, trebuie sa-mi trimita prin email votul sau „secret” pentru lucrarea unui alt concurent, de la alta tema decat cea in care a participat el.

Eu ii rog pe aceasta cale, pe toti cititorii si prietenii blogului meu sa participe si ei la vot si sa aleaga lucrarea care le-a placut cel mai mult, incepand cu 16 februarie- lasati comentariu cu lucrarea aleasa la postarea unde voi pune toate lucrarile concurentilor.

Nu uitati, lucrarea voastra trebuie sa aiba un nume,  fotografiile mi le trimiteti mie pe email (si de abia dupa ce le public pe blog le puneti si la voi pe blog) si trebuie sa imi trimiteti macar o fotografie cu produsul in etapa intermediara (adica in timp ce-l creati).

Mai jos aveti lista inscrisilor in concurs precum si categoria/tema la care s-au inscris. Inj cazul in care, printr-o eroare regretabila, am omis pe cineva…va rog sa ma trageti de maneca…sper insa ca nu am facut greseli!:D

Hartie

La felicitari

Ruxandra Visan-  www.myquillingblog.blogspot.com

Sucea Beatrice – http://coltpestritkabea.blogspot.com

Paula Mutu – http://ojucariepezi.blogspot.com

Elena Stanescu – atelierulelenei.blogspot.com

Anca Milchis – www.myquillingplanet.blogspot.com

La categoria obiecte din hartie

Oprisanu Valerica – http://copiisimamici.blogspot.com

Adriana Andrisan – www.fotografii-fiecare-zi.blogspot.com

Mihaela Rusinoiu – http://copiisimamici.blogspot.com

Maria Blanaru – http://copiisimamici.blogspot.com

Categoria  Textile

Anda Jidoveanu – www.anda2304.blogspot.com

Aurelia Nasturas – www.cutiacuminuni.blogspot.com

Alina Savin – www.savina-handmade.blogspot.com

Categoria Bijuterii

Madalina Amza – http://green-scarf.blogspot.com/

Alexandrina Cretu Gouzouasi-  www.handmade-rainbow.com

Munteanu Loredana – http://www.byloriem.blogspot.com/

Ibrasi Astrid Andreea – http://nefertiti-uniquejewellry.blogspot.com

Acestea fiind spuse eu va urez Baftaaaaa si inspiratie!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] STOP inscrieri…sa inceapa concursul! Sat Feb 05, 2011 0:45 am Dregele mele, se pare ca va prieste ideea de termene limita…azi am primit o gramada de inscrieri. Din acest moment inscrierile se considera incheiate….si treceti cu avant creativ la treaba! Eu va urez succes si va reamintesc faptul ca, pe data de 16 februarie, incepe votarea. Asa ca anuntati-va sustinatorii in preajma datei de 16. […] […]

  2. 2

    Beatrice said,

    Avand in vedere ca e primul concurs,eu zic ca-i destul de bine(sunt modesta si ma multumesc si cu putin)desi cred ca esti muuuuuuuuult mai ambitioasa si ai fi vrut mai multi concurenti.Pupici multi.

    • 3

      oana said,

      Da, as fi vrut mai multi concurenti si asa ar fi fost daca toata lumea ar fi respectat regulamentul si ar fi postat imediat dupa inscriere. Este insa prima editie…toti am fost „novici” :D…asa ca sunt convinsa ca data viitoare va fi mulllt mai bine! Pup

  3. 4

    E super bine cum s-a desfasurat concursul. O sa vin sa votez si eu un concurent. 😉 Bafta la toata lumea!

    • 5

      oana said,

      Multumim, multumim. Chiar te rog sa votezi…sunt sigura ca toate fetele inscrise vor depunde multa munca si mai ales pasiune…ar fi pacat sa nu se voteze cat mai mult!

  4. 6

    Bianca Son said,

    vaaai..eu doar acum te-am gasit! ce rau imi pare ca am ratat concursul in ultimul moment. 😦


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

