Concurs – ce se mai intampla?!

Am zis sa va tin la curent cu evolutia concursului:

Mai aveti 5 zile, pana la data de 14, data limita de trimitere a lucrarilor voastre. Cateva lucrari deja au sosit la mine pe email…le astept si pe restul. Din ceea ce vad cred ca va fi concurenta mare! 😀

Nu uitati sa le amintiti celor dragi sa va voteze incepand cu data de 16, cand voi posta lucrarile voastre le mine pe blog. Imi place ce vad si sunt entuziasmata.

PS: rugaminte – incercati sa nu trimiteti lucrarile in ultima zi ca sa nu „ma ucideti” cu sortarea si punerea lor in ordine pe ultima suta de metri. Multam 😀

7 răspunsuri so far »

  1. 3

    Beatrice said,

    Auch!Asta suna pentru mine.Vai ce repede a trecut,ma apuca plansul.Pupici.

  2. 5

    Alexandra said,

    Eu mai am niste finisari si gata!!!!!!!!! Pana maine seara iti voi trimite mailul!

  3. 6

    alinutza said,

    N-am uitat nicicum de concurs; doar ca am asteptat ziua de azi, duminica sa-mi procur de la cursul de Ikebana niste sarmulite florale; mai am cateva retusuri si gata; de fapt ….. cel mai greu e cu denumirea lucrarii. pupicei


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

