Noul nostru logo

Pentru intentionez sa incep sa pun logo-urile voastre in blogroll, m-am gandit ca ar fi dragut sa avem si noi unul asa ca aseara am facut un logo pentru bloguletul nostru. Sunteti libere sa-l preluati in blogroll-ul vostru daca va face placere!

Astept comentarii daca vi se pare ca ar trebui sa fac ceva modificari la el…sunt binevenite pareri!

32 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    sugestii in privinta „look-ului” n-am .. sunt destul de limitata in priviinta orizonturilor artistice. 😛 Ma bad putin in oala tehnicilor IT si iti recomand sa incerci : http://www.bannersketch.com/?pid=generator&pag=1&opt=2 pentru generarea unui banner cu cod de incorporare inclus. E mai simplu asa, zic eu.

    Sa-mi zici daca il preiau asa sau mai modifici ceva la el. 🙂

  2. 19

    ayandari said,

    vreau si eu sa-l preiau, dar ajuta-ma cum sa fac sau suntem ca de obicei in aceeasi barca si ne trebuie un nenea it-ist care sa stie cum? pup

  3. 21

    ayandari said,

    stai sa vad acum

  4. 22

    ayandari said,

    nu reusesc, am facut ce mi-ai spus, dar nu pot 😦 apari de 2 ori ca si legatura.are vreo importanta tema?

  5. 29

    Beatrice said,

    Sa-l stapanesti cu placere.Dar daca tot ai pus intrebarea,am sa-ti spun ca mi-ar fi placut ceva care sa reprezinte titlul”Soarele de pe strada mea”.Sa ma feresc?:D. Asta nu inseamna ca nu-i frumos,doar ca eu asa vedeam.M-am executat.Pupici.

    • 30

      oana said,

      bea…dar asta si reprezinta…in spatele Catincai este un mare soare…si simbolistica ferestrei sparte in ziduri si in natura…este tocmai asta…Cati este soarele meu si „darama” tot in cale! Pup

      • 31

        Beatrice said,

        Sa-mi fie rusine ca nu mi-am dat seama!Acum ca mi-ai dat „mura-n gura”…..M-am cam ramolit!Ca darama m-am cam prins,dar…ce sa mai,vai „di mini si di mine”.Va pup dulce.

      • 32

        oana said,

        Stai mai calma…chiar nu conteaza…nu am pretentia ca as fi mare artist …m-am jucat si eu cu ceea e mai stiu sa fac. Pup


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

