De duminica….

Azi am gatit ceva usor..o salata orientala si o fripturica. Acum am comanda de pizza (de la tati si de la Cati) asa ca ma infig curand in legumele disponibile prin frigider si ma apuc de treaba.

Ma chinui sa pregatesc o surpriza concurentilor…si deschid cu emotie fiecare email primit…ca sa vad ce minuni au creat cele care s-au inscris. Sunt  uimita, fericita si extrem de placut surprinsa….dar despre aceste lucruri mai tarziu.

M-am apucat serios, de cateva zile, de casa mea de colectie…am „zugravit-o” pe afara, i-am pus caramida si barne de lemn…mai am ceva detalii de finisat.

In aceasta dupa-amiza am program de creatie cu fi-mea…azi avem ca tema felicitarile desi, in ultima vreme, este din ce in ce mai pasionata de tehnica decoupage.

Maine este Valentine’s Day, dar nu am planificat nimic pentru ca tati lucreaza pana tarziu…

Poimaine vine sora-mea…asa ca o sa am dimineata de facut un drum pana la aeroport…

Ieri am fost in „permisie” – tati a stat cu fata si eu am fost la shopping si am achizitionat cate ceva pentru „iepurasul” Catincai+ cadou pentru tati (Valentine’s day). Ca niciodata, n-am avut chef de shopiing asa ca m-am intors repejor acasa.

E duminica…si o simt…mi-e asa de lene sa fac orice…chiar si sa scriu

Poate imi revin mai tarziu 😀

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    Vezi ca vin si eu maine,sa ma astepti,doar cu ….gandul.Ce m-as plimba si eu!Copiii au vacanta?Sa ai spor cu infrumusetarea exterioara.Pupici.

  2. 3

    […] la urma toata povestea s-a terminat, nu cu happy-end pentru calculator ci pentru Stef, care si-a gasit de lucru mesterind […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

