Sezonul lepselor concurs!

Daca va plac sapunurile care miros divin si sunt mana cereasca pentru peielea voastra…daca vreti sa concurati la finetea pielii cu bebelusii vostri…pai aici e de voi! Eu una „ma bag”…nu numai pentru ca Beatrice mi-e draga ci pentru ca leapsa ei ma face sa „miros” deja un sapun pe care, daca as stii mi l-as face singura….ea cu siguranta e talentata si m-as lasa pe mana ei fara sa clipesc!

Ca atare leapsa- concurs Kabea (sau pe siteul Kabea).

Ce trebuie sa faceti:

1. Preluati bannerul concursului la voi pe blog (sau la postare)

2. Sa scrieti ce calitati doriti sa aiba  produse naturale la care visati, ce uleiuri, unturi si arome va plac,etc.

3. Dati leapsa la  2 persoane din blogroll-ul vostru.

Avantaj: se pot inscrie la concurs si persoane care nu au blog, dar pot promova concursul pe retele de socializare.

Premiile sunt super tentante…le vedeti pe blogul Kabea – impreuna cu regulamentul.

Asaaaa….

Acum eu –  Sapunul la care visez eu…trebuie sa aiba aroma proaspata a marii, imbinata cu mirosul inconfundabil si fresh al unui cocktail de menta si lamaie verde, sa-mi dea senzatia ca sunt mangaiata de razele calde ale soarelui la rasarit, sa-mi lase pielea catifelata si moale precum pielea fetei mele Catinca. Sapunul visat trebuie sa contina cate putin din miracolele lumii – un strop de miere pentru dulceata, putin ulei de ricin pentru vitalitate, argila si unt de shea pentru miracolul pe care-l reprezinta pamantul, lapte pentru ideea mentala de „alb ca neaua”, putin albastru pentru culoare.

Leapsa o voi da mai departe la 3 persoane – pentru ca la mine 3 e norocos si nu ghinionist: Ghiocela, Paula, Amira…mentiune…leapsa poate fi preluata de oricine doreste!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    […] Sezonul lepselor concurs! Tue Feb 15, 2011 0:58 am Daca va plac sapunurile care miros divin si sunt mana cereasca pentru peielea voastra…daca vreti sa concurati la finetea pielii cu bebelusii vostri…pai aici e de voi! Eu una “ma bag”…nu numai pentru ca Beatrice mi-e draga ci pentru ca leapsa ei ma face sa “miros” deja un sapun pe care, daca as stii mi […] […]

  2. 2

    Beatrice said,

    Asa frumos ai zis,incat imi vine sa ma inscriu si eu,hi,hi,hi.Te rog sa te inscrii cu link-ul pe pagina magazinului la concurs pentru a putea contoriza (era mentionat la :ATENTIE).Pupici multi si SUCCES.

  3. 4

    ayandari said,

    multumim mult ca te-ai gandit la noi, pupam

  4. 6

    ghiocel07 said,

    Draga Oana, tot ce vine de la tine este bine primit. Multumesc ca te-ai gandit la mine. Pupici.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

