Ultima zi de vot!

Buna dimineata!

Va multumesc tuturor celor care v-ati exprimat ingrijorarea privind disparitia mea de pe blog…nu, nu v-am parasit, dar am fost „lovita” de o faringita, care l-a atins, incepand de ieri, si pe sotul meu…iar de ieri seara a inceput si fi-mea sa dea ceva semne. Acum eu sunt ceva mai bine, ma indop cu antibiotic, ceea ce sper sa nu se intample si cu fi-mea. Am incercat sa va raspund pe email, dar dintr-un motiv pe care nu-l inteleg, la voi ajung mesaje goale si, ma credeti sau nu, nu m-am simtit in stare sa scriu mesajele din nou…asa ca iertare!! 😀

Asta nu m-a impiedicat sa urmaresc foarte atent toate voturile si sa le monitorizez.

Pentru aceasta ultima zi nu am decat doua mesaje sa va trasmit:

1. Se adreseaza votantilor (mai ales votantilor unui anumit concurent): va rog frumos, NU mai incercati sa ma pacaliti!!! In ultimele doua zile am anulat zeci de voturi si o voi face in continuare. Nu mai acordati vot multiplu, nu mai dati adrese de email care nu sunt reale….si nu mai votati de pe acelasi IP. Va rog sa ma credeti….chiar nu sunt atat de proasta incat sa nu stiu sa citesc si chiar nu va voi valida voturile, indiferent ce tertipuri aplicati. Mai mult de atat, in urmatoarele 24 de ore, daca se insista in incercarea de fraudare a voturilor, concurentul pe care incercati sa-l sustineti are sanse uriase sa fie descalificat.

2. Pentru toti concurentii…azi, la 00.00 vom incheia procesul de votare. Va urez succes din toata inima

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    cojocarii said,

    Insanatosire grabnica! 🙂

  2. 3

    vavaly said,

    Si de la noi cele trei mamici multe urari de sanatate si sa fie ceva trecator , asa incat primavara sa va gaseasca bine si pregatiti sa o primiti. Multe imbratisari si numai ganduri de bine iti trimitem cu drag!

  3. 5

    Roxana said,

    Multa sanatate va doresc!

  4. 7

    Of, of …..tocmai ce am terminat si noi :(.Unul n a scapat de antibiotic.Sper sa fie Cati bine!Multa sanatate, Oana!Pup!

  5. 9

    Beatrice said,

    Sa te faci bine,e un ordin si ma astept sa-l „executi”,hi,hi…Pupici si insanatosire grabnica.

  6. 13

    cridiana said,

    Imi pare rau ca nu am reusit sa particip si eu la concurs, am vazut comentariul postat pe blogul meu prea tarziu. Poate data viitoare 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

