Somnul, un „sport” extrem

Aseara, am experimentat din nou dormitul in fund. Ultima data cand am patit asta a fost atunci cand Cati a facut o faringita care s-a complicat si am ajuns noaptea cu ea la spital pentru ca tusea non-stop. Aseara am decis ca ea va dormi cu mine, iar tati la ea in camera…problema mare a fost, ca desi tocmai ii pusesem un supozitor cu eucalipt (care linisteste tusea) a facut o criza de tuse care a durat mai mult de o ora. Intr-un final, dupa ce a tusit pana a vomitat, dupa ce s-a chinuit saracuta sa adorama, in fund, sprijinita de mine, a reusit sa adoarma. Cand supozitorul si-a mai facut efectul tusea s-a rarit, intai la cateva minute, apoi la un sfert de ora, apoi din ce in ce mai rar. A dormit saraca toata noaptea aproape stand in fundulet, sprijinita pe perne…si eu la fel pentru ca, dupa ce s-a linistit ea m-a apucat pe mine tusea. Luasem o jumatate de pastila de codeina (doar jumatate pentru ca stiam ca am copilul langa mine si de la aia dorm in nestire) si evident, efectul nu a fost cel dorit. Asa ca…am dormit si eu pe 5 puisori, pusi unul peste altul. Spre dimineata a mai facut o criza de tuse scurta, dar s-a linsitit dupa cateva guri de ceai cu miere. Din fericire, nu a facut febra. Am stat toata noaptea cu o mana pe ea si cu una pe nurofen, dar nu a fost cazul. Asa ca behaim amandoua ca doua oite. Azi, nu a mai tusit atat de rau ca azi-noapte, dar tuseste. Cam astea ar fi noutatile. Multumim pentru urarile voastre…chiar avem nevoie de ele.

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Maria said,

    Multa, multa sanatate, draga Oana, iar Catincai ii dorim toate cele bune, dar mai ales insanatosire grabnica! Odihniti-va cat mai mult cu putinta, astfel va veti reface mult mai repede! Asteptam vesti bune despre voi! Cu mare drag, copiii si mamicile va imbratiseaza!

  2. 2

    Roxana said,

    Si aici la noi a racit toata lumea intr-o forma sau alta, faringita, probleme cu tusea sau o raceala mai simpla pentru norocosi. Noi acasa am experimentat toti chiar cu un pic de febra….nu stiu ce sa zic..or fi si virusi, o fi si vremea, dar tare neplacuta este starea aceasta. Va urez toata sanatatea din lime, aveti grija de voi.

  3. 3

    szqwer said,

    sanatate multa si sa veniti curand cu vesti bune!va pupam

  4. 4

    thea said,

    Sa va faceti bine repede 🙂

  5. 5

    alina downunder said,

    sanatate multa!

  6. 6

    Alina said,

    Sa va faceti bine repede repede!

    E sezonul gripelor. Si este o gripa atat de rea, tusea asta tine o luna intreaga.
    Silvia a facut bronsita si otita de la gripa prea dura… Si noaptea saracuta nu doarme pentru ca tuseste. A vomitat si ea odata de la tuse 😦

    Abia astept sa vina vara!

  7. 7

    Sanatate multa multa!Pupici.Las’ ca treceti voi si de asta ;)!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

