STOP VOT!

Buna seara/ dimineata,

Din acest moment va anunt ca s-au „inchis liniile de votare”. 😀

Nu stiu cum a fost pentru voi, dar pentru mine, cu siguranta a fost o EXPERIENTA, in toate sensurile, adica si buna si rea si da, n-a fost usor. (Daca va bate gandul sa organizati vreodata concursuri pe internet, va sfatuiesc din suflet sa nu faceti ca mine…adica faceti ceea ce-mi sugera mie la inceput una din cititoarele mele dragi Gabi…faceti cu poll…da, se vor frauda voturi la greu, dar macar ramaneti cu nervii vostri intacti si nu va simtiti ca si cum v-a calcat trenul doar pentru ca ati vrut sa faceti un concurs dragut.) Da, am constatat ca a vrea sa faci un lucru bazat pe transparenta si onestitate nu este o ideea tocmai buna….pentru ca se nasc si mai rau discutii….vorba uneia dintre concurente… cu cat esti mai cinstit cu atat esti luat de prost si de lipsit de onestitate 😀

Sa incepem cu inceputul:

1. Avem doua retrageri din concurs, produse chiar in ultima zi…una la categoria felicitari si una la categoria obiecte din hartie. Pentru ca mi se pare totusi ca discutiile private s-au purtat pe un ton civilizat (si sper sa ramana la acest nivel) ma voi abtine sa comentez mai mult, cu atat mai mult cu cat mi s-a solicitat sa sterg lucrarile si numele celor doua concurente. Aceste doua retrageri au modificat, in mod evident, clasamentul de pana acum, la fiecare categorie in parte. Odata cu aceste doua retrageri, au fost anulate si voturile secrete ale celor doua concurente.

2. Nu, nu ma asteptam ca votul sa mearga perfect, nu ma asteptam sa nu se faca greseli si nici nu ma asteptam sa nu se incerce fraudarea voturilor. Multe dintre voi aveti voturi anulate, multe dintr voi nu aveti voturi anulate si, asa cum am spus, veti primi fiecare listele pe email.

3. Dupa cum probabil ati constatat, ca si voi sunt si eu tot om…si da, mi s-a intamplat sa mai gresesc. Am facut monitorizarea manual, vot cu vot, comparand adrese de email, IP-uri,  nume tot…si da, am trimis emailuri de verificare ….dupa cum mi-ati si spus pe email ca ati aflat. M-am tinut de cuvant si nu am facut rabat pentru nimeni, nu am favorizat pe nimeni. De fapt, ma credeti sau nu, pana in acest moment nu stiu sigur, la anumite categorii, cine a castigat, pentru ca nu am adunat inca voturile secrete….stiu doar acolo unde votul a fost evident, adica diferenta de  voturi  intre concurenti foarte mare…Ca atare, din acest moment, aveti la dispozitie doua zile, emailul pentru a-mi trimite intrebarile voastre legate de voturi anulate sau nelamuririle voastre. In cursul zilei de azi veti primi listele cu voturile anulate (cele pentru nume si cele pentru dublare de IP sau adrese de email). In cazul in care au aparut greseli le voi remedia.

4. Legat de numarul de voturi….mmm, nu, nu a fost cum ma asteptam! Unele lucrari au primit foarte putine voturi…sau deloc. Imi pare rau pentru acest lucru, pentru ca mie mi-au placut absolut toate lucrarile si sunt convinsa ca toate meritau voturi multe, dar le respect si mai mult pe doamnele care nu au primit multe voturi pentru ca nu au incercat, cu orice pret, sa transforme acest concurs intr-o „vanatoare de voturi” (una dintre concurente mi-a spus chiar de la inceputul concursului ca nu-si va anunta prietenii si ca daca o va vota cineva o va face pentru ca-i place lucrarea ei!). Asta nu inseamna ca cele care au fost votate intens sunt mai prejos…atat vreme cat votul s-a facut civilizat si in conformitate de regulamentul.

5. Legat de voturi anulate si votanti…au fost multe discutii, prea multe as spune eu (se pare ca si multe dintre concurente sunt de aceeasi parere)si prea multe nejustificate. Au existat cazuri izolate, unde s-a votat din greseala de pe acelasi IP, asa cum au fost si  multe cazuri in care s-a votat cu nemiluita de pe acelasi IP, de pe aceeasi adresa sau adrese de email fictive. Majoritatea celor care au „patit-o” o data  (adica au avut voturi anulate), au remediat admirabil situatia, facand precizari pe blogurile proprii si lamurindu-si potentialii votanti…la fel si cei care nu au „patit-o”, dar au vrut sa evite astfel de situatii neplacute. Un a peste alta…am ajuns la final.

6.  In final…eu va multumesc pentru ca ati participat, va multumesc pentru creatiile voastre care, dincolo de premii si voturi, aveau ca scop principal sa ne incante ochii (si ma bucur ca cele mai multe dintre voi au inteles acest lucru). Va multumesc pentru mesajele de incurajare, vorbele bune si tot ceea ce mi-ati scris pe email. Pentru mine a fost o onoare sa va cunosc, sa va descopar ( pentru ca da, subliniez, pe majoritatea dintre voi v-am cunoscut cu ocazia acestui concurs) si as vrea sa sper ca, dincolo de orice mici neantelegeri care au aparut sau este posibil sa apara, vom pastra legatura, nu pentru alte concursuri ci ca amici, macar virtuali. Sunteti niste oameni deosebiti si asta nu mi-au demonstrat-o numai creatiile voastre ci si modul in care ati inteles sa colaboram de-alungul acestui concurs….asa ca da, dincolo de diverse comentarii neplacute pe care le-am primit, dincolo de suspiciuni, de voturi anulate, de acuze gratuite primite din diverse parti…eu consider ca am castigat un mare lucru: „o mana” de oameni deosebiti care au avut, pe langa talent, bunavointa, eleganta si suflet frumos, puterea sa faca aceasta „experienta” placuta..pentru mine, pentru ei si pentru ochii care au privit cu placere lucrarile lor.

Oana

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    Eu iti multumesc pentru gandul tau frumos,pentru ceea ce ai facut si sa fim sanatosi,ca asta-i cel mai important.Pupici de la noi.

  2. 3

    vavaly said,

    Draga Oana, ne bucuram daca in final ai ramas cu o impresie pozitiva si reusesti sa dai la o parte ceea ce a fost negativ in aceasta experienta. Si pentru noi a fost o surpriza turnura pe care au luat-o lucrurile, dar experienta ramane si avantul pe care ni l-ai dat cu acest concurs – de a invata ceva nou si a cauta sa mai facem si alte lucrari de acest fel – nu poate fi luat. Iti multumim pentru ocazia pe care ne-ai oferit-o si ne bucuram ca te-am cunoscut. In rest: cele rele sa se duca , cele bune sa se-adune….
    PS : noi ne-am facut curaj si am organizat un fel de concurs de confectionat martisoare. I-am spus concurs ptr ca alta formula nu am gasit, dar vrem sa fie mai mult ca un atelier virtual in care fiecare sa arate ce poate face mai frumos alaturi de copilul ei. Am invatat din experienta ta si speram ca va iesi totul bine.

  3. 5

    Alexandra said,

    Totul e bine cand se termina cu bine! Si din orice avem cate ceva de invatat! Orice este o experienta din care iesim castigati!
    Eu sunt una dintre participantele la concurs. Nu am castigat premiul, dar ce conteaza? Te-am cunoscut pe tine, am vazut lucruri atat de frumoase facute de fete, am pus o bucatica de suflet in lucrarea mea si stiu ca o mana de oameni a simtit asta. Si pentru mine e indeajuns!
    Felicitari tie, celor ce au participat si celor ce au votat!

  4. 6

    alinutza said,

    Oana, ma bucur ca exista un final fericit; eu iti mltumesc pentru tot ce ai facut si te felicit din toata inima; stiu ca a fost o experienta tumultoasa pentru tine, dar nu imi doresc sa excluzi complet un viitor concurs sau manifestare pe aceasta tema … handmade; renuntand fiecare in parte acum sau mai tarziu, s-ar pierde incetul cu incetul ….
    Te puc si te imbratisez cu drag
    Alina


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

