Am nevoie de ajutor ca sa ma decid

Cristina organizeaza pe blogul ei un concurs pentru cel mai sic pitic…se voteaza tinuta piticului (nu frumusetea lui, nu atitudinea lui!). Nu ma pot decide – dintre pozele de mai jos pe care sa o inscriu in concurs? Am nevoie de ajutorul vostru….dati-va cu parerea! Care dintre ele?

35 răspunsuri so far »

  1. 1

    Roxana said,

    Eu spun prima, am inteles ca se voteaza strict tinuta..dar nu pot sa nu remarc atitudinea Catincai, e senzationala, e foarte fotogenica si expresiva.

  2. 5

    szqwer said,

    mie imi place foarte mult prima fotografie, are o tinuta superba! Bafta la concurs!

  3. 7

    pasnicu maricela said,

    e nedrept ca trebuie sa alegi doar o fotografie, Catinca e minunata, iar tinutele sunt superbe. imi place cea de-a doua tinuta!

    • 8

      oana said,

      Multumim Maricela…si mie imi place a doua, dar am indoieli pentru ca nu se vad prea bine hainele…catelul ala de pe piept are aplicata o funda intre urechi…adica acolo e cusuta o funda (aproape identica cu aceea pe care i-am pus-o pe bentita, dar nu se vede)

  4. 9

    cojocarii said,

    mie imi place tare mult si cea de-a treia … dar cel mai mult, cea de-a doua. Pantofiorii nude sunt dementiali iar atitudinea de diva completeaza tinuta. 😉

    Pupam

    • 10

      oana said,

      Hahaha…deci chiar ma bagati in ceata! 😀 A treia poza este facuta fix cu un an inainte de prima…adica de Paste. Pantofii nude din a doua sunt alesi de ea…este fan H&M…si de acolo ne tot incaltam! Acum avem unii identici, bleumarin putin metalizat! Merci, draga mea….acum zau daca mai stiu ce sa aleg! Pup

  5. 11

    adra_bell said,

    Mie a doua imi place cel mai mult. Dar parca si prima…

  6. 13

    Are fi-ta o super atitudine!!! E tare, foc! Eu nu-mi pot da cu parerea avand in vedere ca organizez concursul cu pricina:)) Pupici dulci la fete frumoase

    • 14

      oana said,

      Multumesc draga mea…pana diseara ma decid cu ajutorul celor care imi scriu si iti trimit poza…trebuia sa ceri si tu doua poze…ca asa puneam una cu detaliu de la bluza pozei doi si ma hotaram mai repede! 😀

      • 15

        Daca puneam doua poze, puneam oamenii in postura de a opta pt care dintre ele sa voteze, avand in vedere ca, din setari, pollul limiteaza votarea de pe un IP. Adica nu poti intra de pe un IP sa votezi la infinit aceeasi poza. Adica ceva ce ar fi fost indicat sa fi facut si tu sa nu te mai dai cu capul de pereti cum ai patit la concursul tau:))

      • 16

        oana said,

        Nu mai…nu la asta ma refeream…ma referam la aceeasi poza, dar in doua ipostaze diferite…astfel incat sa se poata vedea eventaule detalii ale tinutei…:D..spre exemplu, la prima poza am una facuta de aproape, unde se vede detaliu de sepcuta si putin din finisajele de la sacou! 😀

  7. 17

    vavaly said,

    prima prima prima…va fi concurenta, nu gluma 🙂

  8. 20

    Joe said,

    Eu zic prima, e french style, asa! 🙂

  9. 23

    adelamaria said,

    eu zic a 2-a 🙂 Mi se pare foarte sic 🙂

  10. 25

    Beatrice said,

    Si eu optez pentru prima,desi imi plac si celelalte 2,dar e mai sic in prima.E scumpa rau si te rog s-o pupacesti si pentru mine.

  11. 27

    Luminita said,

    Grea alegere…toate trele nu se poate? 🙂 Daca ar fi dupa atitudine, Catinca ar castiga detasat :-). Dar dupa tinuta..hmm…hai sa zicem prima. 🙂 Pupici si succes!!!

  12. 29

    otilia said,

    imi plac toate, dar cred ca prima e cea mai cea!!!!!!!!!1 va poop si sincer ma bucur ca in sfarsit vad foto cu printesa dulcik. bine ca s-au terminat si concursurile alea :d(ce e drept nu sunt o talentata, doar, poate in arta de a recita poezii si cantecele, pt k micuta mea se distreaza la maxim, iti imaginezi cam cum ma schimonosesc ca sa fiu cat mai haioasa) ca sincer la ce discutii au fost ti-ai pierdut timpul si tocit nervii, si eram trista ca nu mai stiam nimic de catincuta, de cum decurg dansurile, de tot ceea ce inseamna ” iepurasul bocanila”. va pup cu drag.

    • 30

      oana said,

      Otilia, multumim mult pentru mesaj. Cati este binisor…nu prea mai tuseste, dansurile au iesi din discutie saptamna asta…te pupam si noi si te mai asteptam…zilele viitoare dupa ce „decernez” premiile…voi posta mai multe poze facute in perioada cat a fost sora mea aici…asa ca o s-o tot vezi pe Cati. Pupici

  13. 31

    da, da , prima ne place si noua mai mult ;)!Pupici si succes.La cat e de frumoasa si cocheta , ma indoiesc ca va rata locul intai ;).

  14. 33

    Raluca Craciunescu said,

    Inteleg ca a ramas pana la urma prima poza? Mie imi place sincer a treia cel mai mult (cred ca sunt singura :-)). Mult succes la concurs !

  15. 35

    Carmenica said,

    A doua fotografie,imi place ! E ,cum se zice acum ..cool !
    😀 Nu e limbajul meu,e al copiilor mei !

    O minune de fetita, sa va traiasca !


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

