Dragoste de Coco

Am tot povestit despre prima si UNICA iubire a Catincai, magarul cu nume de papagal: Coco. Iubirea asta dateaza din momentul in care Catinca a inceput sa constientizeze ca are diverse obiecte in pat…l-a smuls si a inceput sa-i molfaie eticheta din panza plasata strategic la fundul magarului. Acea eticheta exista si acum…nu o mai molfaie, arata ca vai de mama ei, dar fereasca sfantul sa incerc s-o tai ca iese cu scandal. Este tinuta intre doua degetele, seara de seara, la culcare, pana adoarme….

Pasiunea ei pentru Coco nu ma mira defel pentru ca si eu, la varsta ei l-am avut pe Tetu, un ursulet…care mai exista si in zilele noastre, ros de timp, fara blana si reumplut si cusut de bunica mea. Coco se indreapta cu succes spre aceeasi soarta, chiar daca face baie mereu la masina de spalat rufe. Pe Coco l-a chemat Doudou…dar intr-o zi, Cati, care incepuse sa vorbeasca mi-a zis „nu, Coco!” si asa i-a ramas numele. Nu pleaca nicaieri fara ele, nu-l exclude niciodata din joaca ei, indiferent cu ce alte papusi se joaca. Daca face mancare pentru papusi, e invitat si el, daca le spala, hop si el, in pat, nu se suie fara el…ce mai dependenta totala.

De la o vreme incoace, cam jumatate de an, Cati a inceput sa dezvolte sentimente materne…ca atare Coco nu mai este doar „iubitul ei” ci si copilul ei….il strange in brate, il leagana, il pune sa vorbeasca la mobil, ii da medicamente, il pazeste sa nu se imbolnaveasca (veti sesiza ca magarul are si fular-  comanda speciala facuta de Catinca la bunica Ada)si ii sopteste duios la ureche…ce, numai ea stie…dar pe cuvant ca acum doua seri, dormind cu mine (pentru ca era bolnava), am auzit-o susotind in intuneric si am intrebat-o ce face – mi-a raspuns soptit ca ii spune o poveste lui Coco ca sa adoarma mai repede.

Asa ca…vazand pozele de mai jos, facute de sora mea cat a fost aici…nu ma pot abtine sa va arat cateva momente de tandrete Cati-Coco.

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    Ce dulce e cu Coco al ei!Cred ca fiecare copil are o papusa favorita pe care o iubeste.Kari a primit de la tati de Craciun o papusa pe care o cheama Bebe(asta stia sa spuna)si e nebunie cu bebe,face cu el toate gesturile pe care le fac eu ,cum o pup,o strang in brate,ii soptesc la ureche.
    Ma uit la Catinca ei este asa delicata si ma gandesc ce placere e sa fii in locul lui Coco.Va pupam dulce.

  2. 3

    cojocarii said,

    O iubire trainica! 🙂

  3. 5

    Roxana said,

    Le sta foarte bine impreuna, Catinca e adorabila:)

  4. 7

    Bravo !!!Are si Daria o jucarie cu care doarme de care nu se mai dezlipeste.Altfel , mami tu nu stii ca cele mai delicioase sunt etichetele :D?E o frumoasa , Cati in pozele astea!Pupi!

  5. 9

    vavaly said,

    Nu sunt eu asa o sentimentala, dar printre putinele lucruri care ma induioseaza pana la lacrimi este si tandretea cu care copiii isi trateaza jucariile favorite. Atata iubire si devotament rar vezi la un adult , iar privirea si gesturile lor sunt greu de cuprins in cuvinte. Despre poze… ce sa mai zici decat ca au surprins momente de nepretuit.

  6. 10

    Adriana said,

    Ce dulce poate fi Cati! 🙂 Si eu am avut un „baietel” preferat, il chema Dei si avea capul spart dar nu ma putea convinge nimeni ca alta papusa e la fel 🙂 Hm, la mine e mai ciudat, eu nu m-am dezlipit de el pana prin clasa a VI-a :)) Cel putin de atunci am ultima fotografie cu el in brate 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

