Concursul de martisoare la final, locul 1

Datorita voua si tututror celor care ne-au fost alaturi suntem fericitele ocupante ale locului 1 al frumosului concurs de martisoare organizat de catre Maria, Mihaela si Vali, cele trei mamici inimoase.

Va multumim din inima pentru sustinere, multumim tuturor celor care au contribuit la fericirea Catincai, care, la aceasta ora, este foarte, foarte bucuroasa pentru ca va primi premiu pentru martisorul facut de ea. Multumim din suflet si concurentilor care ne-au votat prin vot ascuns. 😀

Initial mi-a „suras” ideea de a participa la acest concurs pentru ca este un concurs de creatie pentru copii si pentru ca m-am gandit ca fata mea se va bucura daca munca ei va fi apreciata. Acum, la final, va marturisesc ca mi-a placut si mai mult pentru ca a fost cel mai „elegant” si de bun simt concurs pe care l-am vazut pana acum. Concurentii s-au felicitat unii pe altii, au comentat lucrarile lor, nu au fost balacareli intre votanti, intre concurenti, nu au fost acuze..a fost doar eleganta, asa cum ar trebui sa fie in orice concurs. Ii felicit pe toti participantii si pe votantii lor pentru aceasta eleganta.

La fina, dar nu in ultimul rand vreau sa le felicit din toata inima pe organizatoare, care au depus foarte multa munca, s-au zbatutut sa faca tot felul de surprize frumoase, diplome virtuale si diplome care vor fi trimise concurentilor, au „gestionat” de minune acest atelier virtual cu premii….felicitari dragele mele, din toata inima.

Vom posta cu drag diploma virtuala pe blog si o vom tine aici pentru a ne aminti mereu de acest frumos concurs!

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    dagatha said,

    Felicitări!
    Mi-a plăcut să-ți stau „în coastă” atâta timp :-))))))
    Pupic pentru Catinca.

  2. 2

    Felicitari dragelor!!!!V am lasat un mesaj si la fete pe blog!Bravo , Cati!Pupam cu drag!

  3. 3

    oana said,

    @Dagatha…a fost o placere sa „concuram” cu voi :D!
    @ Multumim mult Dani. Am citit! Va multumim mult si va pupam!

  4. 4

    […] suntem fericiții posesori ai nesperatului loc II, după câștigătoarele de pe https://oanamada.wordpress.com/2011/03/12/concursul-de-martisoare-la-final-locul-1/. E momentul să afle și ele adevărul: le-am sabotat: am făcut voodoo, am piratat linkuri, le-am […]

  5. 5

    Aurelia said,

    Felicitari, dragelor!

  6. 7

    Beatrice said,

    Felicitari !Ai vazut ca a meritat sa participati?!O prietena m-a invatat,ca pentru a castiga trebuie sa si perticipi.Voila! Ma bucur mult pentru Catinca,iar premiul virtual este foarte frumos.Pupici la fete frumoase.

    • 8

      oana said,

      Pupici si tie bea si multumim!

    • 9

      laurita said,

      felicitari ati avut un martisor de locul 1:)..si noi ne bucuram ca am participat la asa un concurs demn de dat exemplu..si am si iesit pe locul patru :)…deja suntem premianti de la un an jumate :):) …

      cele bune

      • 10

        oana said,

        Laurita felicitari si voua! Daca sunteti premianti de la un an si jumatate…la 3 o sa aveti o multime de „medalii” la activ. Da, a fost un concurs foarte reusit.

  7. 13

    […] adevarati. Incep sa cred ca cei mai apropiati prieteni devin oamenii pe care nu-i cunosti. Dar la concursurile astea cu voturile cele mai multe, cumulate de pe la prieteni, nu ma mai incumet sa ma inscriu. Este […]

  8. 14

    Roxana said,

    Multe, multe felicitari:)!!

  9. 16

    alinutza said,

    Felicitari dragelor si sa va bucurati de premii! Si eu ma bucur tare mult de concursul atelier, de cum a decurs, .. de tot
    va pup


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

