Ole pe „repede inainte”!

Nu stiu cum se face ca, de fiecare data cand plec eu de la Bruxelles, sa imbunatateste vremea si se anunta ca se „strica” vremea la Bucuresti. 😀 Azi m-am trezit fara chef asteptand, ca de obicei sa vad cerul innorat specific Belgiei. M-am tarat pana la geam si am dat la o parte draperia ..mi-am pus ochelarii de soare la ochi :D. Oauuuu…vorba copilului care-i spunea lui taica-su acum ceva vreme: „uite soarele ala pe care l-am mai vazut noi odata”:D. Termometrul  din curte arata 17 grade. Acum am o mare problema…am un dor de duca de nu pot sa va spun. Ma voi „infige” pe prima banca din parc pe care o vad!

„Pai si care-i problema?” ma veti intreba. Problemele (ca sunt mai multe) sunt: bagajele nu sunt facute, mancare pentru copil nu am, mai am de facut si niste cumparaturi pe ultima suta de metri si joi vin acasa. Daca partea cu bagajele o voi rezolva cu stres si nervi pe „pe repede inainte”  pentru ca deja am exercitiu si sunt ca roboteii, celelalte chiar nu le pot amana. Asa ca, tot „pe repede inainte” sorb din cafeaua de dimineata si trag rapid din tigara de dimineata, in timp ce va scriu. In acelasi timp strig la Catinca (care este in sufragerie) sa se grabeasca sa manance ca sa o imbrac si sa  fugimmmm cat mai repede. Miroase a primavara…si deja simt soarele cum imi incalzeste pielea. Ole! V-am lasat ca trebuie sa fug sa ma „incarc” si eu in sfarsit la sursa mea preferata: soarele!

O zi frumoasa va urez tuturor…

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Roxana said,

    Ma bucur ca e frumos la voi, si aici e soare si cald:). Poate nu se va strica prea mult vremea in Bucuresti si vor fi doar doua zile cu ploaie si apoi iar soare:)
    Spor la treburi si sa va bucurati de ziua frumoasa:)

  2. 3

    alinutza said,

    O zi frumoasa sa aveti si cu mult soare! Si al noi e soare si frumos si sper sa nu se strice vremea, asa cum s-a anuntat; vreau sa scap de haine groase, de cauciucuri de iarna, de gete, cizme si alte asemenea. Drept dovada astazi mi-am luat pantofi si haine in culori calde de primavara, sa inviorez atmosfera. Astept ziua de joi sa vedem de scapam de iarna.
    pupi

    • 4

      oana said,

      Alina…te inteleg perfect. Sa stii ca Belgia nu este o tara deloc prietenoasa din punctul de vedere al vremii. Aici tot timpul e urat si frig. Anul trecut au cand au fost 25 de grade toti scoteau limba de cald si erau disperati. A durat o luna!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

