Hello Kitty world

Eu chiar nu mai stiu ce sa ma fac oameni buni cu mata asta numita Hello Kitty! Ca a pus stapanire pe fata mea…ok, dar a pus stapanire si pe mine. Acum doua zile ma uitam la o geanta cu Hello Kitty (pentru adulti) si ma gandeam daca sa nu mi-o iau…mi-am revenit brusc in simtiri si am realizat ca am sarit cu ceva anisori peste 30 si ca ar fi cazul sa-mi bag mintile in cap si sa am simtul ridicolului!

Acum doua zile, Catinca a declarat sus si tare ca este ziua Hello Kitty…adicatelea o zi suficient de buna in care sa-si ianugureze sapca cu zamebtul inconfundabil al pisicii, cu funda si urechile ei sic. Completata cu hanoracul pe care este, desigur, celebra mata (nu se vede de cozile Catincai), de clamele si elasticele de par care sunt cum altfel tot cu celebra mata si de rucsacul ciclam cu Hello Kitty si evident ochelarii (tot cu ea!)…era in teorie tinuta perfecta…pentru o plimbare. Cum noi insa mergeam in parc am refuzat sa ii pun fusta. Tristete mare pentru ca ea vroia sa fie printesa-pisica! I-am explicat ca nu se poate sui pe tobogane pentru ca i se ridica fusta, ca nu aluneca etc…inutil! In incapatanarea ei proverbiala m-am ales doar cu o promisiune ca nu se suie pe tobogane si se da doar in leagane. Toate bune si frumoase…am ajuns in parc si cum ne-am apropiat de locul de joaca, spiritul pisicesc al lui Kitty s-a transmis la Cati, care, precum o felina, a luat „in piept” prima plasa de catarat si pana am ajuns langa ea era deja in varf! 😀 Eu care ma plengeam ca fi-mea e tematoare si nesigura am ramas muta. Odata coborata din „pom” (plasa) copila-pisica s-a repezit la panourile acelea cu bumbi, asemanatoare cu cele pentru alpinisti si tusti pana in varf…..

Am indraznit, timid (privind ciorapii cu pete negre), sa ma adresez pisicii mele: „mami, am zis ca fara tobogane si catarat, doar leagane!” ” Mami, dar astea nu sunt tobogane sunt plase!” Corect…daca n-am insirat toata lista copilul a gasit instantaneu argumentul. Ca atare… ca o mama pisiceasca sanatoasa la cap…am zis „la naiba cu ciorapii!” si am lasat pisica sa-si faca de cap (facand slalom printre muciosi si tusitori- asta apropo de ceea ce scriam la postarea anterioara :D).

Drumul  din parc pana la casa mamei si bunicii mele l-am parcurs  amuzata de supararea pisicii Catinca. La fiecare doi pasi se oprea sa-si scuture ciorapii murdari de praf si noroi uscat si sa bata bine din talpi pentru a-si scutura „pantofiorii ei roz”. Am intrebat-o daca data viitoare ma va asculta si va pune pantaloni cand venim la leagane si am primit exact raspunsul la care ma asteptam: ” O printesa nu vine la leagane in pantaloni si ciorapii se spala mami!”

C’est la vie……

Inainte de evenimente:

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Maria said,

    Privindu-i tinuta, draga Oana, nu pot spune decat ca micuta ta printesa, Catinca, are dreptate: trebuie sa fie printesa din cap pana in picioare, iar ea arata fara cusur! Asadar, nu putea sa nu onoreze locul de joaca cu o astfel de tinuta; pana si Catinca simte primavara ce pluteste in aer!
    Si apoi, dupa ce pofta de joaca a pisicutei a fost satisfacuta, era firesc ca micuta Catinca sa-si „scuture” tinuta, demonstrand din plin ca are tot ce-i trebuie ca sa fie o printesa, adica atitudine regala.

  2. 2

    Beatrice said,

    Tu stii vorba cu domnu-i domn si-n sant?Asa si Catinca,printesa e printesa oriunde,cat despre pisica si mie imi place,e simpatica.Geanta daca ti-o cumperi te plimbi cu ea prin casa,ca fii’mea,hi,hi….Apropo de bumbii pentru catarat.Eram cu Karina in parc si s-a urcat cu ajutorul meu,insa era inaltime mica,dupa care la un moment dat s-a dus la unii unde era inaltimea mai mare si i-am spus ca nu are voie.Si ce crezi?S-a cocotat copilul meu fara sa o tin(stateam gata sa o prind,clar)pana sus,de am ramas tablou,pentru ca si eu credeam ca si tine.Surprize,surprize…..Va pupacim cu drag.

    • 3

      oana said,

      Hahaha….si mie-mi place pisica, dar zau ca geanta nu o cumpar! 😀 Legat de catarat…eheee, la noi povestea e lunga, Cati a cazut de pe tobogan cand era mai mica si de atunci i-a fost frica de orice chestie pe care trebuie sa se catere! 😀

  3. 4

    cojocarii said,

    😀 😀 😀 Foarte tare, Catinca!!! … si are perfecta dreptate! 😉

  4. 8

    pfuuu….ce fetita cocheta avem noi aici!!!! cat despre rapsunsul ei final , are dreptate :D!!pupi!

  5. 10

    ghiocel07 said,

    M-ai facut sa caut pe Google sa vad despre ce „Kitty” este vorba. Dupa ce m-am dumirit i-am dat dreptate Catincai. Cum sa mearga cu pantaloni la un asemenea eveniment si mai ales unde ai vazut pisica cu pantaloni!

  6. 12

    Ce ai tu cu pisica roz? Mâârrrrrrrrrr!! Nu te mai lua de ea, te rog! Niciodată nu e suficient atunci când vine vb de pisicuţe. Şi da, e normal la vârsta ta să-ţi placă Hello Kitty. Nu de alta, dar îmi place şi mie la nebunie şi nu vreau să consider că e ceva nefiresc în asta :))
    Apropo, ai o leapsa draguta la mine. Daca ai timp, o poti onora: http://blogulmameiincepatoare.wordpress.com/2011/03/26/leapsa-ce-te-amuza-la-copilul-tau/
    pupici

    • 13

      oana said,

      Cristina..n-am nimic cu mata motata, dar am ajuns de o si visez noapte…plus ca dau peste tot de ea prin casa! :D. Am vazut leapsa, chiar daca nu am comentat, dar nu am avut cand s-o preiau…multam…si o voi prelua!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

