Disparute in misiune…

Avem restante mari pe blog, dar da, suntem disparute in mai multe misiuni.

A fost ziua bunicii Ada (cu aceasta ocazie multumim tuturor celor care ne citesc blogul si ne-au urat La Multi Ani, aici, pe blog sau pe facebook). A fost ziua strabunicii Ica, urmeaza ziua bunicii mele Mia si a strabunicii Catincai.

A venit  si tati acasa pentru cateva zile asa ca am profitat si am dat o „tura” prelungita pe la toti finii si pe la prietenii foarte apropiati.

Avem si o multime de trebusoare de rezolvat…asa ca tragem linie si va spunem ca vom reveni pe blog cu forte proaspete cat de curand, dar pentru moment suntem in continua miscare si plimbare si de aceea am disparut.

Inainte de a incheia vreau sa va spun ca am primit sapunurile minunate facute de catre Beatrice, sapunuri Kabea pe care le asteptam cu nerabdare. Frumos impachetate, frumos mirositoare+un cadou minunat pentru Cati.  Draga Bea ai facut o strabunica  fericita, pe mine asemenea, iar cadoul pentru Cati a picat cum nu-ti poti inchipui tu….iti multumim din suflet. Filmuletul de mai jos este pentru tine! 😀

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Beatrice said,

    Vai ce pupic dulce !M-am uitat cred ca de vreo 6 ori la filmulet(si ma mai uit,ca mi-e tare draga). Mi-ati facut o maaaaare bucurie! Era tare emotionata draguta de ea. Da-i un pup mareeeee si o imbratisare de la mine.Asa sa tot incep diminetile. Ma bucur ca v-au placut, iar acum nu ramane decat sa va sapuniti cu placere . Multumesc inca o data pentru frumoasa si minunata dedicatie, imi vine sa va mananc! Pupici dulci si de la mine si Karina.

  2. 2

    Maria said,

    Ura! ce bine ca am vesti de la voi, caci incepusem deja sa-ti trimit semne de intrebare prin e-mail… Ma bucur ca sunteti ok si ca am avut dreptate; sunteti frumos si intr-un mod placut atat de ocupate! Distractie placuta!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

