Despre oameni frumosi si daruri din suflet

Azi ma pregateam sa ies din casa cu fi-mea si suna postasul la usa cu un plic pentru mine. Am fost uimita pentru ca nu asteptam nimic…asa ca m-am repezit, imediat ce am inchis usa sa vad de la cine este. Anca Milchis…probabil numele va suna cunoscut, este vorba de castigatoarea, la categoria felicitari, de la concursul meu de hand made. Am deschis plicul si am descoperit in el minunea din imagine. Nu-i asa ca este superba? Marturisesc ca este un cadou pe cat de neasteptat, pe atat de minunat…de la un om frumos, cald, pe care mi-a facut placere sa-l cunosc macar virtual. Acest mini-tablou quilling mi-a luminat ziua si m-a facut sa ma bucur din tot sufletul ca ideea acelui concurs m-a ajutat sa cunosc un om ca Anca.

Catinca l-a studiat intens, mi-a pus o mie de intrebari despre cum se face…vrea si ea sa faca! 😀 Ghinion- ca eu nu o pot invata ca nu stiu…dar cine stie, poate incerc! 😀 L-am luat mandra cu mine (stiu ca sunt ca un copil uneori) si l-am dus la mama si bunica mea acasa ca sa-l vada si ele! Acum…e la locul lui…si il voi lua cu mine in Belgia.

Iti multumesc mult Anca ca te-ai gandit la mine si mi-ai facut, special pentru mine, ceva atat de frumos.

Daca vreti sa vedeti ce alte minunatii face Anca…le gasiti AICI

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Anca Milchis said,

    Draga Oana, ma bucur ca a ajuns la tine cu bine si ma bucur ca ti-a placut. Da, cat am lucrat la el am fost cu gandul doar la voi. M-ai emotionat si scriu cu mainile tremurande si pielea de gaina.
    Multumesc, cu drag,
    Anca

  2. 2

    Beatrice said,

    Felicitari Anca,este foarte frumos!
    Oana,sa-l stapaniti cu placere.Am zis ca am sa incerc si eu,ies niste lucruri minunate cu aceasta tehnica,imi place tare mult.Imbratisari.

  3. 3

    Maria said,

    E o mare bucurie sa stiu ca exista oameni ca Anca; lucrarile ei sunt minunate, iar acest tablou dedicatie tie, draga Oana, bucuria intruchipata! E cu adevarat minunat! Sunteti sufletele deosebite! Oana, meriti tot ce-i mai frumos si uite ca frumusetea te gaseste oriunde ai fi! Felicitari Ancai!

  4. 4

    eumiealmeu said,

    of, mi se pare mie sau tu ai fost iar in România şi nu am putut să ne întâlnim? poate că vreodată când mai apari, totuşi, îmi spui unde aterizezi sau cu ce maşină vii şi mă pun pe pistă sau în faţa maşinii, ca pentru ultimele două minute din viaţă să te văd… 🙂
    să ai zile frumoase în cele două luni, câte au mai rămas din primăvară şi să fii fericită!

    • 5

      oana said,

      O …lume noua…te-am dat disparuta. Da, am fost…am ajuns aseara in Belgia. Poate ne vedem in august. Acum, chiar nu am avut timp pentru ca am venit in tara si pentru afaceri si am avut mult de alergat. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

