Povesti si povesti…

Ne-am intors! Pe Blog si in Belgia! Am ajuns aseara pe meleaguri belgiene. Ca niciodata pana acum am plecat de la Bucuresti pe o ploaie torentiala si am ajuns in Belgia la o vreme „dementiala”: soare, frumos si chiar caldut! Nu ma mir prea mult ca cine stie…poate aduce ghinion. Oricum, vremea total „ne-belgiana” ne-a facut sa ne schimbam complet planurile (desfacutul bagajelor si aranjatul lucrurilor prin casa!) asa ca nu vreti sa povestesc cum fac eu slalom printre mormane de haine. 😀  Asa ca iata-ne, am revenit.

Va multumim mult pentru mesajele scrise in lipsa noastra. Avem multe sa va povestim si sa va aratam (o tona de poze)…dar o luam si noi, incet, incet.

O sa incep cu cele mai recente evenimente, cele de azi. Ca atare…termomentrul va va arata ce temperatura aveam noi in curte la ora 14 (iar ma mir si nu-i de bine) si o sa va spun ca maiine sunt anuntate 26 de grade la Bruxelles :D….dar noi vom fi la Amsterdam pentru a vizita si a aproviziona gradina neglijata cu flori frumoase! (nu de alta, sa aiba melcii ce manca nu?)

Azi am fost in parcul preferat al Catincai….care a fost parcurs pe o distanta foarte lunga in fuga…ea inainte, eu dupa ea. Eu sunt inca ametita de schimbare…si obosita pentru ca vizita in Romania nu a fost numai vacanta ci si foarte multa alegatura in interes profesional :D. Ca paranteza spun ca daca acasa, in Romania, mi-am amintit cat de idioate sunt legile statului si cat de prost organizate sunt institutiile lui (ale statului)…azi, in Belgia mi-am amintit cat de „stupid people” sunt belgienii in  materie de servicii…deci nu-i bai….suntem aproape la fel din acest punct de vedere (ba chiar as putea spune ca belgienii sunt mai rau uneori, doar ca legile lor sunt facute cu mai mult „cap”..in schimb oamenii au creierul mereu „in vacanta”).

Revenind la parc…dupa un maraton pe pajiste, pe leagane si in nisip…dupa ce ochii au reusit sa mi se obisnuieasca cu bretelele rochitelor si picioarele goale ale copilasilor (nu, la acea ora nu erau 24 de grade – erau in jur de 19 grade la soare) am decis ca trebuie sa mergem fuga in Cora sa luam diverse pentru gradina: solutie contra melcilor (ca doar mergem dupa flori maiine), solutie contra buruienilor, ingrasamant pentru bonsai si mai ales solutie contra mucegaiului. Yep…avem mucegai si asta tocmai in camera Catincai, in dulap, pe peretele care da spre curtea vecinei. Nu e mult, dar este – o pata cam de o palma…aparuta de niciunde si descoperita de tati care a scos toate hainele copilului de acolo si a spalat doar cat a apucat din ele. Asa ca, in afara tonelor de bagaje, in casa troneaza maldare de hainute care trebuie musai spalate. Am luat toate cele…plus o „distractie” noua….un cos de baschet cu cine altcineva decat cu Hello Kitty. Habar nu am avut ce va genera o prostioara de acest gen…i-am luat-o din Cora mai mult pentru distractia mea  (mi-a placut la nebunie sa joc baschet in adolescenta!) :D. Am descoperit cu stupoare ca in fata mea exista mult mai mult „eu” decat mi-am imaginat. O ora dupa ce am ajuns acasa nu i-a trebuit nimic decat cosul ala de baschet, instalat pe perete, in curte, la numai 2 minute dupa ce am ajuns de la Cora. Nu numai ca-i place, dar are si aptitudini, nimereste plasa :D! Ma credeti sau nu, nici nu am apucat sa scot aparatul de fotografiat din bagaje…asa ca pozele sunt facute cu telefonul. Este absolut euforica….i-a spus si lui taica-su la telefon ca de abia asteapta sa vina acasa ca sa-l „bata” la baschet! 😀

In concluzie…este inutil sa va spun ca eu sunt inca „avion” si o sa-mi ia ceva timp sa pun toate lucrurile pe fagas normal…in timp ce Catinca este in elementul ei…pentru ca ea se simte la fel de „acasa” si aici si in Romania.

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    vavaly said,

    Bine ati revenit „acasa” la voi vesele si incarcate cu energia din Romania. Nu-ti face griji draga Oana, maldarul de haine se va aseza incet incet la locul lui, voi sa fiti sanatoase si le veti face pe toate. poate trimiteti si la noi vreme buna, ca ni s-a urat de atata stat in casa. Imbratisari calde.

    • 2

      oana said,

      Multumim draga mea…maldarul de haine, nu stiu cum se face, dar nu vrea deloc sa se aseze singur la loc! 😀 Nici daca face Cati magie….:D In plus…in mai putin de o luna plecam in vacanta, deci iar fac bagaje …bleahhhhh. Daca urasc ceva din tot plimbatul asta intre tari este partea asta cu vraistea si haosul si bagajele. Va pupam

  2. 3

    cojocarii said,

    bine ati revenit! Asteptam cu nerabdare povestile. 🙂 Pana atunci, spor la gradinarit si la despachetat. … si bucurati-va de vremea superba!
    pupam.

  3. 5

    ghiocel07 said,

    Bine ati revenit acasa cu bateriile incarcate cu de toate…..:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

