Happy birthday si istoria care se repeta!

Buna seara tuturor…observ ca blogul meu se muta cu succes si pe facebook! 😀 Dragii nostri prieteni virtuali si nevirtuali care ne-ati umplut azi si azi-noapte de mesaje pe wall, in casuta de mesaje de pe facebook, la telefon si pe blog…VA MULTUMIM din cele 3 inimi ale noastre! Eu si tati mai mult pentru ca stim si constientizam ce inseamna acest lucru…Catinca…va citi in viitor cand va intelege mai bine!  Pentru moment copilareste la maxim si da, pentru ca la noi istoria se repeta are „muci”. Istoria se repeta…exact la fel am patit fix acum doi ani, de ziua ei, doar ca de data aceasta viroza incipienta cu care ne confruntam este de sorginte turceasca/ruseasca sau ce natii s-au mai tusit si mucit prin vacanta! 😀 Par relaxata, dar nu sunt…nu sunt nici disperata ca in alte dati…cred ca incep sa devin o mama mai putin „isterica”. Pentru moment avem muci si ne curg ochii, bagam nurofene si panadoale si incercam sa facem slalom prin multimea de cadouri primite azi, cu un ceai de portocale in manuta.

Ziua de azi nu a fost deloc, dar deloc asa cum ma asteptam….ziua de azi a fost ceva de genul: great-bad-great-bad…si tot asa…un amalgam de sentimente si de trairi care mai de care mai puternice ca pe mine una m-au cam epuizat (e drept, am dormit si cam putin azi-noapte). Ne-am facut planuri, am renuntat la ele si ne-am facut altele si am trait clipa! Cati nu este in „apele ei”  pentru ca are muci si ii curg ochisorii, dar asta nu a impiedicat-o sa fie vioaie decat spre dupa-amiaza cand au incetat stranuturile si au inceput pacatosii de mucisori. Pana atunci insa…de cum s-a trezit (nici n-a deschis bine ochii) mi-a spus ca bunica Ada (adica mama) i-a zis ca la ea o asteapta multe cadouri si ca trebuie sa ne grabim sa mergem acolo…nu inainte insa de a se lasa furata indelung de mult dorita casuta Pet-shop (comanda speciala la mami si la tati) si de noua Barbie cu rochie  cu fir de aur. Distractia a continuat…intre doua conversatii scurte la telefon (Catincai nu-i prea place sa vorbeasca la telefon asa ca orice conversatie este foarte scurta) in care multumea politicoasa pentru urari si apoi isi vedea de treaba…am ajuns la cadourile de la bunica si strabunica, apoi a venit si unchiuletul cu daruri, apoi am mers la bunicii paterni unde au fost alte daruri.

La aceasta ora, Catinca nu doarme…e obosita, dar o chinuie nausucul si deja am „prestat” cu randul, si eu si tatal ei, niste povesti, niste cantece noi si niste runde de scos mucisori. Nu e maraita, nu e tafnoasa…dar nu poate adormi din cauza ca i se infunda nasul si profita pentru a ne ruga tot felul de lucruri…iar noi, suntem langa ea!

E 12.15 noaptea deja am trecut intr-o noua zi…pe 23 august, acum 4 ani, la ora 14.20 se nastea Catinca…nimic din ceea ce avea sa urmeze nu era previzibil si nimic din ceea ce urmeaza acum nu este previzibil…dar eu sunt fericita…ne avem unii pe altii, avem o familie mare, frumoasa, cu bunici si strabunici, ne alintam unii pe altii, ne bucuram unii pe altii, iar Catinca este printesa in toata aceasta ecuatie…pentru mine e perfect….la randul meu, cand eram de varsta ei, eram printesa, centrul universului, parintilor, bunicilor si strabunicilor mei…deci da, suntem norocosi!

Da, e adevarata si se poate daca ai designer personal…strabunica Mia. O rochie pentru fata si una, din acelasi material pentru bebelus! Rabdare si dragoste…ingredientele care fac minuni!

Doua generatii, cu nepoata si stranepoata…iar pe deget, (in poza cu strabunica), primul inel de aur, cadou de la cele doua generatii 😀

Unchiuletul….care in sfarsit a constatat ca nepoata nu asa usurica si slabuta cum tot spune el! 😀

O fotografie care va deveni curand tabloul lui tati….noi 3 si Coco si vacuta…in vacanta!

Va urma…vom avea poze cu toti bunicii si prietenii dupa acest weekend! 😀

19 răspunsuri so far »

  1. 1

    adelamaria said,

    Ii uram si noi Catincai multe lucruri minunate pentru viata ce i se asterne inainte! Stiu ca am intarziat, ne cerem scuze, dar asta nu inseamna ca ne sunteti mai putin dragi – chiar daca ne cunoastem doar virtual!
    Sunt convinsa ca viroza (sau ce-o fi) va trece – toate trec – si vor ramane in urma doar amintirile placute!
    Sanatate multa!
    Cu drag, Ade si Ilana

  2. 4

    Beatrice said,

    Imi pare rau ca „istoria se repeta” insa va trece repede,stiu,eu 😀 .
    Tiiii,ce fete tinere si frumoase sunt in poze,de la cea mica la cea „”mai maricuta !Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de frumoasa familie pe care o „detineti”.Imbratisari !

    • 5

      oana said,

      Bea…partea proasta cu „istoria care se repeta” este ca azi a mieunat toata ziua ca vrea la cele doua „fete” din poze…si nu s-a potolita pana nu i-am zis ca daca merge o imbolnaveste pe strabunica…atunci a dat din cap intelept si s-a domolit. Te pupam!

    • 6

      oana said,

      Bea, te pupam…scuze pentru raspunsul intarziat

  3. 7

    szqwer said,

    Noi eram in vacanta cand ati serbat printesa, desi mai tarziu , va uram tot binele din lume, sanatate si fericire dragei noastre Catiusa.Si noi ne-m intors tot bolnavi copti din vacanta, acum ne tratam :-D.va pupam cu drag!

  4. 9

    ghiocel07 said,

    Chiar si cu intarziere un La Multi Ani! vine din inima. Multa sanatate si numai bucuri in viata.

  5. 11

    Daca mai primiti urari de la intarziati, ii spun si eu Catincai LA MULTI ANI, ani sanatosi si plini de bucurii si pace.

  6. 13

    Roxana said,

    La multi ani Catincai!

  7. 15

    Maria said,

    Desi articolul e de acum doua saptamani, profit de faptul ca titlul imi da voie sa repet istoria, asadar: „La multi ani Catinca!” Iaca asa se mai repeta si partea frumoasa a istoriei! Va imbratisez cu mare drag!

  8. 17

    dragos said,

    am citit pe un post mai vechi cand ati fost in belgia ati facut o iesire la un gratar la 40 km de bruxelles la un castel.va rog din suflet spuneti-mi si mie unde este sau macar cum se cheama sau localitatea ceva……as vrea sa ajung si eu dar nu stiu unde e


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

