Scrisoarea unei mame catre fiica ei de 4 ani…

Iubita mea,

Peste ani sper ca vei citi aceste randuri. Acest blog a luat nastere datorita tie si pentru tine…pentru ca, peste ani, sa poti reciti franturi din viata noastra impreuna, sa-ti aduci aminte de copilaria ta.

Azi, scumpa noastra printesa implinesti 4 ani. Iti privesc chipul, iti aud vocea, te aud cantand si te vad razand…nimic  nu se poate compara cu tine. Ne-ai schimbat viata, ne-ai implinit, iar pe mine, puiul meu drag, m-ai facut sa descopar un nou sens al vietii, un sens uimitor, o provocare continua, o bucurie nemarginita! Fericirea din ochisorii tai, zambetele tale, miile tale de intrebari, fiecare pas al tau, fiecare cuvant ma face fericita…atat de fericita incat de fiecare data cand te am langa mine, cand te privesc, cand te strang in brate, lumea se opreste in loc si pentru mine nu mai existi decat tu. Azi, la 4 anisori, te simt, te vad, te miros la propriu ca atunci cand erai un bebe mic si pufos. …stiu, stiu, nu mai esti nici pufoasa, nici nu mai mirosi a laptic caldut, dar in seara aceasta, cand te-am strans in brate si te-am pupat de noapte buna imi venea sa te iau in brate si sa te tin asa cum te tineam cand erai bebe…M-ai fixat cu ochisorii tai mari si mi-ai spus „noapte buna mami, te iubesc” si vreau nu vreau sa recunosc cresti si pe zi ce trece reusesti, cum numai tu stii, sa ma ‘topesti”. Cresti frumos, esti desteapta, esti inalta ca tatal tau, incapatanata ca amandoi, delicata si totusi puternica precum un trandafir (din ala rosu cum iti place tie), iti fluturi genele tale lungi si incerci sa ne joci pe degete cu o abilitate de invidiat pentru varsta ta. Iepurasul meu Bocanila a devenit o fetita in toata regula…o fetita cu codite (lungi asa cum mi-am dorit) si cu gene stufoase, o fetita, care, acum  4 ani isi facea aparitia pe lumea aceasta pentru a lumina zilele unui grup important de oameni – noi, parintii tai, bunicii tai, unchii si nu in ultimul rand strabunicile tale. In seara aceasta, mai mult ca in orice alte seri (in care fac asta), vreau sa-i cer lui Doamne-Doamne cel bun sa te apere, sa te calauzeasca, sa-ti dea noroc si fericire si vreau sa-i multumesc pentru ca existi, pentru ca esti TU, cea pe care mi-am dorit-o cand inca nici nu stiam prea bine cum ajung bebelusii la mamici!

Acum 4 ani aveai 3, 540kg si 50 si ceva de centimentri. Azi, la 4 ani, esti o lunguta de 113 cm si 20kg. Esti vesela, indrazneata si totusi lipsita de agresivitate…esti emotiva, dar nu te manifesti decat prin coborarea vocii. Esti independenta, ai multa vointa, esti creativa. Iti place sa faci mereu lucruri noi, iti place sa calatoresti, sa inveti, sa asimilezi. „Furi” cuvinte si expresii si le folosesti cum trebuie si cand trebuie spre uimirea noastra. Vorbesti deja putin franceza, pui o mie de intrebari pe minut, esti incapatanata…inca il iubesti la nebunie pe Coco si il iei peste tot dupa tine. Nu esti dependenta de mine si de tatal tau, dar ne iubesti si iti manifesti dragostea fata de noi in cele mai diverse moduri. Esti un copil bun care mananca orice i se pune in farfurie, te culci seara in patutul tau si iti adori camerele tale din Romania si din Belgia. Iti place sa-ti cant (ohhh…chiar daca nu am voce) cantece inventate de noi doua si sa-ti spun povesti pe care le inventez pe loc. Participi activ modificand povestile si cantecele. Adori sa dansezi si sa canti.

 Iubita mea pentru mine si pentru tatal tau vei fi mereu PERFECTA, dar tu stii ca mami te-a invatat deja ca nu exista nimic perfect pe pamantul asta (in afara de propriul copil :D) si ca trebuie sa facem mereu lucruri in plus ca sa devenim mai buni, mai frumosi, mai destepti….asa ca puiul mamii, printesa mea mica….lupta in fiecare zi si doreste-ti mereu sa devii mai buna in tot ceea ce faci. Mami si tati iti vor sta mereu alaturi si te vor sprijini si te vor iubi.

La Multi Ani Catincuta noastra iubita

Poze facute cu cateva zile inainte de ziua ta in Turcia! 😀

 

19 răspunsuri so far »

  1. 1

    Sandi said,

    La multi ani Catinca!!!
    Foarte frumoase cuvinte,impresionante!!!!!!
    Sa va bucurati de ea o eternitate!!!!

  2. 3

    salmi said,

    La multi ani Catinca! Sa fiti la fel de fericiti si peste multi multi ani. Petrecere frumoasa si tot ce va doriti de ziua printesei voastre.

  3. 5

    Dana said,

    La multi ani Catinca! Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de minunatii tai parinti!

  4. 7

    Anca said,

    La multi ani, Catinca ! Multa sanatate si fericire. Sa cresti mare si frumoase. Sa va bucurati de momentele petrecute impreuna!

  5. 9

    Beatrice said,

    LA MULTI ANI Catinca, sa ai parte de tot ce-i mai frumos in viata,alaturi de parintii tai minunati! Te imbratisam cu mare drag.

  6. 11

    Anda said,

    La multi ani, Catinca!

  7. 13

    vavaly said,

    O fetita numai zambete venita pe lume pentru a bucura o femilie plina de iubire si pentru a implini dragostea a doi parinti. Ce poate fi mai frumos? Aceste randuri vor ramane peste vreme ca o marturie a acestor clipe ce zboara pentru a face loc altora la fel de frumoase. Sa cresti mare Catinca , sa fii sanatoasa si sa bucuri inca multi, multi ani de acum incolo inimile parintilor tai!
    Impresionanta scrisoare draga Oana, sa iti traiasca fetita si sa regasesti prin ea toata frumusetea lumii.

  8. 15

    Zu said,

    La Multi Ani si multa, multa bucurie, impliniri si iubire!

  9. 18

    Raluca said,

    Buna Oana!
    Am plans de la primele cuvinte din scrisoare si pana la ultimele; sper ca peste ani sa trezeasca si in sufletul Catincai aceleasi trairi (nu trebuie musai sa si planga :).).
    Si eu am o zana, ceva mai mica – doar 5 luni, si mi-am gasit raspuns la multe dileme aici. Imi place spritiul in care ai inteles sa iti cresti printesa si imi place ”strada ta”. Felicitari si toate gandurile bune!
    Multumesc!

    • 19

      oana said,

      Raluca, eu iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Sa-ti traiasca zana mica si sa fie sanatoasa. 5 luni? Oauuu…ce frumos era la 5 luni…de fapt frumos este tot timpul! Fiecare luna are magia ei! Numai bine!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

