Socoteala!

Niciodata n-am tinut seama de vorba aceea cu „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la piata”! (parca asa era nu?). Ei bine…un sir lung de intamplari neprevazute (ca sa nu le numesc ghinioane ca nu-i de bun augur!) m-a cam scos putin din uz in ultimele saptamani. Planuisem sa dau drumul la micul meu proiect pe 1 octombrie. Wrong….un furnizor afurisit mi-a dat planurile peste cap pentru ca l-a apucat mutatul depozitului si mai mult de jumatate din marfa era de la el. Asa ca acum astept marfa care va ajunge in Romania la inceputul saptamanii viitoare. Ca si cum nu mi-era de ajuns, tipicara din mine s-a apucat sa ia la buchisit fiecare bucatica din site si sa o verifice daca merge….ca normal e sa testezi de o mie de ori un produs pana il arunci in piata….Ei bine…finalul nu avea sa fie aici. Suntem inca in Romania desi trebuia sa fim  de vineri la Burxelles. Joi seara Catinca a inceput sa faca febra moderata, fara alte simptome…doar febra. Vineri am amanat avionul, ne-am dus frumos la doctor care a ridicat din umeri dupa ce a consultat-o si mi-a spus „habar n-am ce are”. O sa ziceti…”ce doctor tampit”…va contrazic …nu era rosie in gat, nu avea ganglionii prinsi, nu muci, nu stranuta, nu avea diaree, nu avea bube pe ea, …am acoperit cam tot ceeea ce era de acoperit. Suntem in a 3 zi de febra…azi si azi-noapte a scazut….pediatri consultati dupa primul medic mi-au spus sa astept pentru ca probabil este o viroza atipica (care cica circula de ceva vreme) care nu se prea manifesta decat cu febra. Azi dimineata a tusit…am intrebat-o si mi-a zis ca s-a innecat cu lapte…am crezut-o! Tusea s-a repetat de vreo 4 ori peste zi, iar spre seara, cand am vazut ca incepe sa aiba dificultati sa vorbeasca (cum vorbea mai mult cum i se gatuia vocea ca si cum ii venea sa tuseasca), m-am uitat in gatul ei care, brusc, a devenit rosior cam ca la o faringita. Ca atare lucrurile stau cam asa: stau cu bagajele facute in mijlocul drumului, maine ma duc sa-i fac o hemoleucograma si un exudat ca sa vad ce are de fapt si sa-mi fac un plan cand ma incumet sa plec cu ea spre Bruxelles. Sambata este ziua mea…inutil sa va spun ca aveam planuri la Bruxelles. Duminica trebuia sa merg la un targ de materiale handmade pentru magazin la 100km de Bruxelles. Luni vroiam s-o duc la gradi si tot saptamana viitoare vroiam sa dau drumul la magazin. Tati e singur la Bruxellles (si cam agitat din cauza peripetiilor noastre) , eu sunt singura aici, extrem de nervoasa, neputincioasa si sleita de puteri dupa saptamani de munca asidua si dupa 3 nopti aproape integral nedormite din pricina febrei Catincai. Magazinasul meu imi „zambeste” de fiecare data cand deschid pagina de administrare de parca ma intreaba ….”cand?cand?”, iar eu ii raspund „peste foarte putin timp”. Asa ca ….foarte curand veti auzi despre noi in formatie completa si detaliata.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    vavaly said,

    Va dorim multa sanatate, e atat de greu sa ne vedem copiii suferind si sa simtim ca nu ii putem ajuta foarte mult. Va tinem pumnii sa va faceti bine cat mai curand, asteptam cu nerabdare si curiozitate marea lansare a magazinului virtual. Va imbratisam cu caldura.

    • 2

      oana said,

      Multumim din inima Valy…ne luptam in final cu o laringo-faringita, maiine plecam spre Bruxelles si saptamana viitoare spre final sper sa dam drumul la magazin. Pupici.

  2. 3

    g.cojocaru said,

    multa sanatate Catincai! 🙂 Sa ajungeti cu bine langa tati, in timp util pentru petrecere. 😉

    • 4

      oana said,

      Multumim Gabi. Ajungem, ajungem…..maiine plecam. Intre timp ne-am lamurit: s-a declansat o laringo-faringita. Pupici si distractie placuta in mini-vacanta.

  3. 5

    Beatrice said,

    Pupam fetita frumoasa si sa-i treaca repede.Sa nu uit,din spirit de solidaritate,are si Karina rosu in gat.Noi va uram insanatosire rapida,drum placut si petrecere frumoasa in formatie completa.Pupici multi.

  4. 7

    Aaa, deci asta era! Ma intrebam eu de ce nu ai mai dat nici un semn, dar am crezut ca inca nu v-ati acomodat dupa venire. Sunteti mai bine acum?

    • 8

      oana said,

      Hey…cum nu ti-ai dat seama ca am venit? S-a stricat vremea! Ori de cate ori sunt cateva zile frumoase la Bru sa stii ca sunt plecata…cand e urat si ploua torential sa stii ca m-am intors! 😀 Suntem bine, inca tuseste. Piadiatra mi-a zis s-o mai tin acasa, dar sa stii ca trebuie sa ajung la gradinita sa o cunosc si eu pe educatoare si iti stabilesc intalnirea cu madama.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

