Bunica si strabunica!

Despre Mia, bunica mea si strabunica Catincai v-am mai povestit in ultimii ani…asa ca nu am multe informatii noi sa va ofer…decat ca Miuta noastra isi serbeaza azi ziua de nastere! O noua aniversare, dintr-o viata pe care noi i-o dorim lunga, lunga si plina de sanatate (nu de alta, dar mai are de facut multe haine de croit la papusi si la stranepoata…ca nepoata a devenit prea „fitoasa”! :D). Ne bucuram ca existi ..eu cu minte adultului vad si simt mult diferit decat Catinca…am acea bucurie nemarginita ca fi-mea se poate bucura de tine asa cum m-am bucurat si eu in copilarie 😀

Miuta, te iubim si iti dorim toata sanatatea din lume! La Multi Ani!

Oana, Cati si Cristi

Acesta este unul din cadourile bunicii mele la care am muncit o saptamana, toate lucrurile din interior sunt facute bucata cu bucata de mine! Sper ca ii va placea! Fotografia este foarte recenta, de la ziua mamei mele!

 

 

 

 

 

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    Rux said,

    sunt sigura ca o sa ii placa! e minunat!
    la multi sanatosi si frumosi:)

  2. 3

    ghiocel07 said,

    La multi ani sanatosi. Cadoul sigur o sa-i placa. Este facut de manutele voastre pricepute cu mult dragoste.

  3. 5

    Dana said,

    La multi ani! Si pentru mama ta si pentru bunica ta. Sa fie sanatoase inca multi, multi ani de acum inainte! Sunteti norocoase si tu si Catii ca le aveti alaturi. Cadoul este minunat.

  4. 7

    copiisimame said,

    Ii dorim domniei sale „La multi ani!” si multa sanatate, dar mai ales ca primaverile sale sa fie si de acum inainte la fel de pline de dragostea si bucuria pe care voi le daruiti! Sunteti o familie minunata! 🙂 Va imbratisam cu drag, cu multe ganduri bune si zambete primavaratice!
    Cu drag, Matei si Maria
    P.S. Darul vostru este minunat; ce isi poate dori mai mult o strabunica decat o vitrina cu bunatati „gatite” cu dragoste de catre nepoata si stranepoata?!

  5. 9

    La multi ani si multa sanatate! Frumos cadoul si foarte migalos 🙂

    Paste Fericit si zile pline de Lumina
    Hristos a Inviat!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

