Aceeasi eu, o Catinca mult mai mare! Ne-am intors!

Cochetez cu idea de ceva vreme! Lipsa de timp, viata agitata si mai ales multiplele schimbari din viata noastra m-au facut, la un moment dat, sa „subtiez” postarile mele …pana la 0. Ceva insa m-a impiedicat sa pun blogul pe privat si sa-l uit, vorba cantecului, „pe un colt de etajera”! Acel ceva este faptul ca, uimitor, nescriind nimic, nimic, luni de zile, ani de zile, am cel putin 300 de vizualizari unice zilnic si continui sa primesc multe comentarii, chiar si la postari vechi de ani de zile. Pentru cine citeste intamplator, accidental sau pentru prima data acest blog….el a fost creat pentru  bebe Catinca, Soarele de pe strada mea, iepurasul Bocanila.Catinca are acum 8 ani si o luna, 141 cm si 29 kg. E un copil nascut in Romania si atasat de Romania prin familie, prieteni si valorile pe care am incercat sa I le imprim. Catinca este insa, de peste 6 ani deja …si belgianca. Ne-am mutat aici cand avea 2 ani si jumatate si viata noastra, a tuturor, s-a schimbat! A crescut in paralel cu valorile noastre, ale romanilor, cu stilul nostru de viata si incercand sa se integreze intr-o lume multiculturala cum este cea din Belgia. Nu poate sa fie ca ei, sa gandeasca ca ei…dar vorbeste  ca si ei, la fel de bine ca si ei, citeste ca si ei (dupa spusele profilor …chiar mai bine decat multi dintre ei! 🙂  )…ea s-a integrat mult mai repede si mai usor decat mine! E mult de recuperat ca si povesti…Am decis sa revin si sa scriu acest blog pentru ca mi-e dor! Cine mi-a fot cititor in toti anii trecuti probabil va reveni…sau nu. Sincer…nu scriu pentru straini…scriu pentru cine VREA cu adevarat sa inteleaga si sa citeasca. Nu treuie sa fiti de accord cu mine, sa ma aplaudati sau sa ma certati…..dar daca tot cititi povestile si trairile noastre….incercati sa va ganditi mai mult de o secunda la ele…poate va spun ceva…

Acest blog va ramane, in mare parte DESPRE si cu Catinca…dar credeti-ma ca nu ma voi sfii sa abordez subiecte ascutite si controversate. Pentru ca pot, pentru ca-mi pasa sau tocmai….pentru ca nu-mi mai pasa! In general …dupa lupte pe diverse teme mamicesti, dupa lupte pedagogice grele, la nivel belgian,romanesc etc…. dupa ecuatii psihologice  ce pareau imposiil de rezolvat….am invatat sa nu mai dau doi bani pe atacuri, pe agresivitate si in general pe oamenii care au luat-o pe aratura si vor sa ma traga si pe mine in directia aceea! Ca atare….asteptati-va la adevaruri spuse incomod (yep….cine ma cunoaste….stie deja despre ce vorbesc), la povesti frumoase despre copii, despre locuri, despre minuni si despre impliniri si mai ales la franturi de viata frumoasa, grea, trista…viata implinita, ingrijorata….VIATA! Suntem 3 + 1 suflet mic de catel ! Trecem prin viata in felul nostru si da, eu sunt ghidul vostru prin viata noastra! Acesta NU mai este blogul unei mamici de Bucuresti (nu voi modifica intro-ul totusi)…ci blogul unei mamici care a vazut si alte fatete ale vietii europene! Eu…cu multe fire albe…Catinca frumoasa, inalta si …sper eu…fericita! Au trecut 8 ani si am reusit s-o fac maricica! Bine ati revenit in familia noastra!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    szqwer said,

    Bine ai revenit, se pare că anul acesta a plutit în aer o nostalgie anume căci și eu m-am reapucat de scris.
    Abia aștept să vă recitesc!

  2. 3

    szqwer said,

    Bine ai revenit! Se pare că anul acesta a plutit în aer o anume nostalgie, căci și eu m-am reapucat de scris și de așternut iar farame din viața noastră.
    Abia aștept să vă recitesc!

  3. 4

    ghiocel07 said,

    Bine ai revenit. Bănuiam eu ceva în momentul în care am primit notificare că reurmaresti blogul meu. Te felicit din toată inimă pentru hotărârea luată și te voi citi cu mare drag, așa cum am făcut-o și până acum. Succes!

  4. 6

    Elena said,

    Buna,cum si unde pot gasi o scoala europeana unde se invata in limba romanamultumesc


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

