Unul din acele momente, zile, clipe…

Unul din acele momente, zile, clipe… in care nu stii ce sa spui mai intai!

1.La multi ani Mihai, Gabi, Gabriela, Mihaela…unii de suflet…altii de conjunctura (pana la urma chiar nu conteaza, urarea e sincera si din inima pentru fiecare din ei!)..

2.Mi-e dor de voi, dragii mei colegi alaturi de care am petrecut ani, ani si ani…unii mai frumosi, altii mai frustranti! Unii dovediti si azi ca sunteti prieteni de suflet, frumosi, asa cum va stiu…altii sunteti la fel ca in liceu, naspa si frustrati pentru ca nu va place mutra mea! Eu tot va iubesc…de la mii de kilometri departare si „I don’t funcking care” daca va place sau nu de mine! Am CEL PUTIN O amintire placuta cu fiecare dintre voi pentru ca VREAU si nu pentru ca TREBUIE (daca nu e reciproc…ghinion….inseamna ca sunt mult mai pozitiva decat voi).In seara asta v-ati distrat fara mine( si zau ca nu e vina voastra ci a mea !)…imi lipsiti toti cu bune si cu rele! Pentru ca au fost niste timpuri, niste ani, in care unii v-ati bucurat de bucuria mea…si da, eu m-am bucurat, poate, de prietenia voastra! A trecut vremea ipocriziilor infantile! Au fost niste vremuri misto daca tragi linie…cel putin pentru mine care vad partea plina a paharului! Stiti sigur care sunteti cei pe care I-am iubit, adorat sau antipatizat…si eu stiu! Azi as fi vrut ca multi dintre voi sa fie capabili sa fie superiori pustismelor….no matter what! No problem! Au fost uniii…unul cel putin! Respect prietene, Ion Badescu! Sunt fericita ca, in tot acesti ani te-am considerat  si avut ca prieten al meu…pentru ca ESTI si…ESTI! Una peste alta…insa…mi-e dor de voi. toti..si da, daca nu aveam cea mai aglomerata perioada din ultimii ani…Georgeasca ar fi fost acolo, cu voi, sa va streseze! Ohhhh, da! Va pup pe toti…Chiar daca nu va convine! Sunteti tineri si frumosi….sincer, aratati minunat!

3. Azi, 41 de morti bilant….e trist si m-am infuriat citind niste postari stupide, fatarnice, politicianiste….am INCETAT sa cred in vreun partid, individ sau orice concept idiot, manipulant etc….DIN seara in care, cu sufletul facut ghem, privind in ochii mariti de panica ai copilului meu de 8 ani sunam disperata pe mobilul surorii mele, al prietenilor mei! IN acea noapte, copilul meu,  nu a putut adormi! A avut cosmaruri peste noapte si la 3 dimineata inca zacea treaza in bratele mele! De frica ca I-a murit matusa…de panica ca ne-au murit prietenii! Da…parinti nebuni…sa punem in astfel de situatie un copil de 8 ani?! V-as dori sa fiti in pielea mea…la mii de km  departare de familie, prieteni, sora….cu telefoane care suna si nu raspunde nimeni! Sa vezi orori la TV si sa nu-I gasesti pe cei despre care STII ca frecventeaza aceste locuri! Azi, pot spune ca Dumnezeu mi-a dat norocul, sansa sa nu am pe nimeni din cei apropiati ranit/mort in tragedia de la Colectiv! AM insa MULTI, FOARTE MULTi prieteni care au pierdut apropiati in acea noapte! Atata vreme cat am coloana vertebrala, nu am sa permit unor ipocriti, basisti cu haine vopsite sau manevrati politic de orice directie sau current….sa murdareasca memoria oamenilor care au murit, a celor care sufera, a celor care se lupta pentru cei care sufera, a celor care fac lucruri pe bune pentru cei care sufera! NU DAU DOI BANI pe concepte politice, pe idei, pe filosofii, pe cifre, pe judecati! VA ridicati voi, ipocritilor, in 2 picioare si va ganditi cate vieti curmate, 41, pana acum??? Cate vieti stigmatizate (arsurile sunt pe viata, cicatricile la fel) pentru totdeauna…cata intoleranta a societatiii…INEVITABILA intr-o societate needucata in acest sens!? Va intereseaza X, Y , Z?….NU!

Ma doare in cot de cine conduce tara asta, de cine face legi, de cine isi da demisia si de cine isi bate joc de banii mei! Ma intereseaza DACA SI CAND copilul meu va dori sa vina in tara lui, DACA SI CAND voi ajunge sa ma intorc si eventual sa mor in tara mea…daca si cand un Adrian Despot va face diferenta intre un filosof care „si-o trage” (scuzati limbajul vulgar) cu Raicu (spre deliciul publiculului) si concepte sanatoase despre familie, sacrificiu etc. Stiu…pentru unii dintre voi conteaza cifre, concept politice, vrajitori unsi cu toate alifiile…LA NAIBA, va treziti? Sora mea, copilul meu, nepotii mei si pana si eu, la aproape 40 de ani VREM altceva! EU AM plecat ca sa ofer copilului meu altceva, dar visez sa vrea sa se intoarca acasa la ea…si eu sa mor…acasa la mine…intr-o zi, intr-o tara misto, cu oameni, misto, fara tragedii si bataie de joc…Pentru moment…Romania nu imi ofera asa ceva!  Dar VREAU! SI SPER! Si … pe bune….nu o sa permit nimanui sa-si bata joc de visul meu! Vreau ca la 70 ani sa imi tarasc „parturile”, mergand ca belgienii, cu 20 pe ora, cu decapotabila de epoca pe strada…pentru ca pot…pentru ca vreau si pentru ca NIMENI nu imi zice de Dumnezei! Pentru ca pot sa las copiului  eu acea decapotabila de ceva zeci de mii de euro…daca nu sute! Pentru ca nu mor mancata e sobolani la Fundeni…ci mangaiata de dusuri si masaje Shiatsu la un camin privat! SUNT sigura ca cine are creieri functonali intelege unde bat!

Azi a fost o zi! O zi in care am plans si am ras! De tristete, de bucurie, de speranta, de oboseala, de dezandejde, de furie, de ipocrizie, de mandrie ca am  si de dezandejde ca n-aam! Azi a fost o ZI! Ziua in  care suflete dragi mi-au spus ca sunt acolo…lte suflete mi-au spus ca nu sunt acolo asa cum n-au fost niciodata! Azi a fost o zi in care, ca in multe alte zile, am invatat ca viata are valoare + adaugata….sau nu! Un peste alta merita! Azi…mi-am luat fata in brate….si m-am bucurat pentru fiecare milimetru de viata! Nu uitati….fiecare milimetru conteaza!

Lasă un răspuns

