Intr-o lume fara ipocrizie….La multi ani Romanie!

Am o prietena care imi spune mereu ca ma citeste cu sufletul la gura si ca scriu pentru suflete si cu suflet! Anculet…azi vei avea putin de citit! Ca niciodata in ceea ce ma priveste! Intr-o lume fara ipocrizie Diaspora filosoafa, snoaba, plina de impresii legate de durata si scopul „vizitei lor prelungite pe meleaguri straine”  si paradoxal….ingrozitor de ipocrita ar spune DOAR …La multi ani Romania! Eu am ales sa fac astfel pentru a vreau sa fiu Diaspora aia sincera ! Eu aleg lipsa de ipocrizie! Eu vreau si pot sa-mi iubesc tara, atat cat pot si cat vreau …..fara alte argumente stupide!

La multi ani Romania!

Lasă un răspuns

